Sunday , December 11 2016
Home / Gossip Panas / Ika AF6 di Tasek Dayang Bunting, Langkawi

Ika AF6 di Tasek Dayang Bunting, Langkawi

1

Ika AF6 atau lebih dikenali sebagai Ika Nabela merupakan peserta Akademi Fantasia musim ke-6. Sebelum ini gossip hangat mengatakan dia dicium gadis pengkid. Sedikit gambar dia bercuti di Dayang Bunting, Langkawi. Siapa yang mengambil gambar? Mungkin pengkid berkenaan. Hehe.

2

3

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

Video Telefon Bimbit Ayda Jebat Dirampas Penganjur Ketika Selfie Lee Kwang Soo

Video telefon bimbit Ayda Jebat dirampas pengawal pengajur ketika beliau dalam cubaan berselfie dengan artis ...

22 comments

  1. wow……seksinya……

  2. tak kenal pun siapa nih

  3. xfemes pon…

  4. pakai tu xpenah la nk elok..bengong btl artis2 kt mesia ni..sume xde maruah!!

  5. salam,,artis kita yang hasil produk segera,,boleh aku tanyer,,KENAPA ARTIS KITA MAMPU PAKAI PAKAIAN MAHAL,,TETAPI BODOH NK BELI PAKAIAN YANG MENUTUP AURAT,,MCM TUDUNG,,XMAMPU,,,kesiannyer,,,bukan artis nie shaja,,artis lain kat luar,,MISKIN IMAN???

  6. sikit lagi tayang la pepet bawah yang tembam tu. Coli dah nampak

  7. KAH…KOH…KEH… TAK FIRM…

  8. huuu lutut hitam byk daki!!

  9. Sayang..nape le mudah terpengaruh..jadi artis je perlu seksi ke..atau kehidupan sebelum ni memang da seksi kot..nanti kata tak kan nak hipokrit pulak kan? Memang bodoh..rupa je lawa..

  10. bese la..artis kan sume murahan tu sbb dorang bergambar ke dorang x pk ape2..dh tau diri dorang mmg mcm tu..tu je artis kt mesia ni sume hancur!!

  11. hahaha…. klu aku tgk gmbr ni kat mana2, sure x kenal klu org x bgtau, langsung xde rupa artis… tu aaa artis harapkan makeup je nmpk lawa, xde make up, muke jadi ntah apa2…:o

  12. barang kecik la beb, tak menonjol sangat

  13. ika ni asal penang…baru jd artis dah gedik lebih…lutut hitam,ketiak hitam,tak pernah nk p spa kot…baik aku lwa lg

  14. wey,,ko x sdr ke dh la suara penyek..nk tunjuk buah dada plakk…klu lawa x per gak…ko tu glamor sbb comey jey…tu pun ko bkak sne bkak cney pown x lku..ak bersimpati kat ko arrr..ko pki tudung lg tomeyy…x yah la nk bkak sne,bkak cney…sdar la weyy….insaf lah bodo!!!! sowy byk2 sbb dh kutuk mcm2..

  15. mengacam……:o

  16. dah bertudung plak….ok lg syok;)

  17. tendek…lidah xder tempat len ke..:o

  18. rupa ada, harap die berubah kelak. same same la kite doakan.

counter statistics