Sunday , August 24 2014
Home / Gossip Panas / Ika AF6 pakai tube di Langkawi (6 Gambar)

Ika AF6 pakai tube di Langkawi (6 Gambar)

Gambar Ika AF6 memakai tube kelihatan seksi di Langkawi

Tagged with:

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

36 comments

  1. Ni sambungan masa dia gi Tasik Dayang bunting ler nih.. ntahapehape

  2. Ni sorg…. xreti2 ke pakai baju yg ade tagline 'rogollah aku'….apa daa
    prasan kot….mcm le bodi seksi huahuahuahuahua

    • makkk….silap ayat tu… aduh..sori beb..typing error… huhuhu… tertinggal plop ..
      xreti2 pakai paju yg cukup kain suke pki yg ade tagline 'rogollah aku'
      ha…baru btul… i'm sory

  3. mcm ni lah baru dinamakan artis…….

  4. adaa aku kisah? biase jer..harharhar

  5. bese la artis mn ade maruah..sume hancur je..pangai sume mcm gro je..ape deme eran..

  6. ape sal ek die nie glamour x sbrape nk menyeksi plak..
    asal dr kluarge yg biase2 je tp brlagak mcm org kaye…
    lpas dpt byk job brlakon nie lbh2 plak die..
    tau la awk 2 lawa…
    poyo plak nk tyg bdn..

  7. satu saja yang saya nak cakap pasal ni.. majority artis perempuan malaysia skrg = ..SAMPAH..

  8. artis melayu beragama islam di malaysia makin MELAMPAUuuuu. Semua yg betina gila koteeeee

  9. woi suka ati la aku nak komen macam mana. komen mesti jujur. buat apa nak puji kalau perkara tak betul woiii

  10. Biasa je la.. Ika ni pun aku tak kenal.. Tak mantop pun

  11. ala biase2 jek….lagipun xkenal la die ni….AF terlalu bnyak sgt, hanya kenal juara je…

  12. ketiak die suka basah tu yg die suka pakai baju cmnie nie masuk angin…

  13. alamak.. ketiak berbulu la plak..

  14. weiii

  15. ika ni lawa tapi sayang perangainya tak berapa lawa…

  16. harap dapat berubah….

  17. Enter text right here!
    MELAYU mudah lupa……,.

  18. wa bajet minah ni dah barai, dah penah kena taji nyer. malam minggu sure dia gi clubbing, tayang2 & goyang2 tek dia. naseb baik, ade org taji. naseb tak baek, balik gentel sendiri. huhuhuh

  19. kira ok la 2 dr x berbaju langsung!!! org malaysia nie kolot btl…

  20. aku geli shioouk tgk pompuan ni..

  21. sapo ler agoknye yang ngamik gambo tuh

  22. sexy.. tp dress up biase je..
    xmanarik!!

counter statistics