Tuesday , December 6 2016
Home / Dunia Artis / Iklan Abby Abadi sebagai Duta Syahirah Iffah Gold & Platinum

Iklan Abby Abadi sebagai Duta Syahirah Iffah Gold & Platinum

Wah, Abby Abadi sekarang pun dah jadi duta yep. Kami belek-belek akhbar hari ni, keluar satu iklan Syahirah Iffah Gold yang memaparkan muka santek Abby Abadi sebagai penghias iklan tersebut. Gambar penuh  apabila membaca artikel penuh.

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

3-gegar-vaganza-3-akhir-mediamalaya

Azharina Juara Gegar Vaganza 3

Program yang berlangsung selama 8 minggu ini telah berakhir selepas Azharina telah dinobatkan sebagai juara ...

13 comments

  1. alhamdulillah..masih ada rezeki buat kak abby..tabahkan hati dlm membersarkan ank3..kak abby boleh laluinya..amin

  2. yes, correct, i sokong 110%…

  3. cantiknya abby

  4. ammiinn aminn..moga rezeki trus mcurah curah,,,,sngt cantikk..

  5. Abby Abadi memang cantik berbanding dgn memey..

  6. cantek.. cantek… i like… n love u abby abadi kini dulu esok dan selamanya… muah muah muahh…

  7. amin..alhamdulilah rezeki mencurah2…ganjaran buat yg sentiasa bersbr..

  8. Melati: Mana Abby sama dgn memey?? memey gediks lor

  9. betul tu abby memg cntik dr memey..tgklh nnti bile memey dh umr 30 psti kedut normn cari lain

  10. Melati tue bodo…. hahahaha… abby ngan memey pon nak disamekan…

    kot2 melati tue memey… huhuhuhuhu…

  11. dh mcm safi rania gold je …. xde org lain ke nk jd model

  12. kalau muka ada jeragat sesuai tak pakai

counter statistics