Sunday , December 16 2018
Home / Lawak Jenaka / Iklan Durex: Macam lucah tapi sebenarnya tak

Iklan Durex: Macam lucah tapi sebenarnya tak

Agaknya iklan durex ni di-buat pada bulan puasa tak? Walaupun nampak lucah, tapi tak meninggalkan kesan pada lelaki pervert. Tapi kalau ade kesan gak, kena jumpa doktor sebab nafsu lorang ni dah tahap MEGA PERVERT! Lagi gambar di bawah

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

Caption Jep Sepahtu di Instagram sangat #win (1 Gambar)

Jep Sepahtu semenjak ada anak sendiri ni makin kelakar lah pulak. Tergelak2 baca caption gambar ...

9 comments

  1. lucah je pada aku

  2. dh mmg lucah x lucah ape ko ckp..gle ker..ceh…gatei!!

  3. X lucah ke cengitu…

  4. tak lucah ker canntu?? sapa cakap x, tu memang sajerr pasal da biase tengok benda2 canntu…

  5. waa..

  6. lucah gak laa…biru tol.

counter statistics