Monday , January 23 2017
Home / Dunia Artis / Iklan Nurul Syuhada sebagai duta Avon, soo photoshop

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

Amyra Rosli dan Amar Baharin bengang akaun palsu nama mereka

Pasangan suami isteri paling popular, Amar Baharin & Amyra Rosli bengang apabila terdapat orang yang ...

6 comments

  1. hai, baru tau ker? dah lame da diorang buat keje mcm tuh!
    mcm gmbr kuruskan badan…. dlm gmbr bukan main peha fara fauzana kurus cantik, bila tgk kat tv…hah kau, gabak jugak!

    • rahang budak nikan lebar nye 3 kaki, panjangnye plak membawak ke 7 kaki, dalam nye plak sama dengan panjang 7 kaki….

      mesti la kena photoshop! kuikuikui…..

  2. sepatutnya, diorang wat la btol.. buktikan produk yg diorang keluarkan 2, berkesan..

  3. ah ah , memang nampak photpshop lah . hahahaha

  4. photoshop sgt..tak nampak natural pong~~

  5. bese la nk lakukan produk..pdhl xde kesan ape2 pn..wakakakak..bkn besh pn avon ni..cm brand koman jer..wakakak..aku x layan laa avon..wkakakaaa

counter statistics