Saturday , September 20 2014
Home / Dunia Artis / Ina Naim bergambar bersama anak keduanya

Ina Naim bergambar bersama anak keduanya

Ina Naim telah selamat melahirkan anak lelaki kedua pada bulan Oktober yang lepas, bayi seberat 2.6 kilogram itu diberi nama Sallman Elkhoyri. Yang menariknya, tarikh kelahiran Sallman Elkhoyri jatuh pada tarikh yang sama dengan bapanya, Suhaimi In-Team.

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

15 comments

  1. alhamdulillah ina da dpt anak ke dua….mawi n ekin bila…

  2. Congrats to them…mawi n ekin biler g kan3?:D

  3. tahniah, syukur alhamdulillah……….

  4. tahniah ina..
    semoga kekal bahagia hingga ke akhir hayat

  5. anak2 adalah anugerah lebih mahal & bererti drp duduk umah banglo bertingkat2 tuh….

  6. Congrats Ina… I'm happy for you. Semoga anak-anak Ina & Suami membesar jadi anak yg soleh.

  7. Tahniah..cantik ina naim kini..nmpk berseri2.. =)

  8. dulu bagai dalam neraka…skrg bagai di syurga…Alhamdulillah…

  9. tuhan beri yang terbaik untuk orang yg baik..

  10. sejuk tengok ina dan suhaimi…mcm seiras lah pula muka dia dua orang ni.semoga kekal bahagia hingga ke akhir hayat.

  11. suka sangat kat pasangan ina ngn suhaimi ny.. pasangan y sgt sweet……..
    semoga kalian menjadi pasangan y bercinta hingga ke syurga n menjadikan anak-anak soleh ya..
    amin.. ^^

  12. setiap kebaikan akan dibalas dengan pahala..apa guna kekayaan jika dibandingan kan dengan kebahagian…kebahagian hingga ke syurga…kekayaan hanyalah pinjaman semata-mata..macam sesetengah org itu duit nanti dia bawa masuk kubur…………

  13. tahniah ina…moga kekal bahagia…;-)

counter statistics