Sunday , December 4 2016
Home / Dunia Artis / Insta Erma Fatima merokok secara stylo dikritik peminat (2 Gambar)

Insta Erma Fatima merokok secara stylo dikritik peminat (2 Gambar)

Apabila gambar artis di muat naik, pelbagai persepsi peminat akan diluahkan melalui ruangan komen. Erma juga tidak terlepas dikritik oleh peminat gara-gara memuat naik gambar-nye yang sedang menyalakan rokok. Erma telah memuat naik gambar itu beserta caption yang berbunyi “Feeling2 stylo” telah menyebabkan ruangan komen gambar tersebut dihentam oleh beberapa peminat.

Pada kami, itu adalah hak Erma sendiri untuk merokok tetapi kesilapan-nya ialah memaparkan di laman Insta miliknya yang diikuti oleh ramai peminat. Orang berpengaruh merupakan idol dan mentor buat peminat-nya, jika mereka mengajar dan menunjukkan cara yang salah, secara tidak langsung akan terdapat peminat yang akan mengikuti jejaknya dan akan ada yang meluahkan rasa tidak puas hati. Begitu juga jika orang yang kita obses itu membawa kereta mewah. Ada yang bangga dan puji bak menjilat kaki, ada yang menasihat supaya hanya bersederhana. OPS!

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

6-julia-ziegler-kahwin-mediamalaya

Julia Ziegler Kahwin Jurutera Januari 2017 (6 Gambar)

Untung badan jadi artis. Pelakon Julia Ziegler akan menamatkan zaman bujangnya dengan bakal menikahi seorang ...

8 comments

  1. Di fatwakan rokok itu haram.jd x usah bangga klu anda hisap rokok.:@

  2. Rokot haram banyak menbawa penyakit

  3. rokok haram di malaysia luar negara mane ada haram hahah

  4. Dh pki tudung pn nk merokok lg..ape nk jd..x ksh la ade org ckp rokok tu xslh ke normal ke..tp org pompan yg merokok adlh org yg terok prangai..sekian!

    • sorry. tapi rokok tu haram untuk lelaki dan wanita. islam takde membezakan laki boleh buat benda haram, wanita tak boleh. tolong jangan jadi shallow minded sangat.

  5. ini kata2 dari seorang bekas perokok..
    merokok tak melambangkan orang tu teruk atau tidak.. orang yang tak merokok pun teruk juga..
    dan tabiat merokok memang buruk utk kesihatan tapi tidak melibatkan attitude seseorang..
    merokok adalah tabiat..
    sebagai seorang perokok dulu, saya cuba utk berhenti tapi bukan mudah..
    ianya mengambil masa yang agak lama..
    kengkadang dah berhenti utk beberapa bulan pun boleh teringin semula utk merokok disebabkan pengaruh sekeliling dan keinginan yang membuak2..

    saya berjaya meninggalkan rokok dan cuba utk menjauhkan diri dari orang2 yang merokok kerana baunya saja dah boleh menggugat keinginan saya.. (especially after makan)

    tapi alhamdulillah, tabiat itu dapat dibendung juga akhirnya..
    tak lama setelah itu, keluar pulak fatwa mengatakan rokok itu haram…
    Nasib baik, saya dah berjaya meninggalkan tabiat buruk ini, kalau tidak, haruuu!!!!

    pada perokok2 di luar sana, cuba2 lah dan berusahalah utk meninggalkan rokok..

  6. same la dgn i smurf.i loike ur setatmen.

  7. lantak ler dye..peparu dye pon..bkan mslah korg..law syg kat dye sgt..belikan ubat berenti mrokok tu hah..kcoh jer

counter statistics