Wednesday , September 28 2016
Home / Dunia Artis / Intan Ladyana & Yana penghias BiPOP, filem Bini biniku gangster (2 gambar)

Intan Ladyana & Yana penghias BiPOP, filem Bini biniku gangster (2 gambar)

Bleh! Tajuk dalam tak boleh belah la beb. Tajuk besar gittew nok “Bukan cedok filem Taiwan“. Kami baru tau skrip ni dihasilkan oleh Yana sendiri… Ooo Yana hasilkan yep bukan orang Taiwan, diulangi bukan orang Taiwan-lah! Kami taknak terjebak lagi dengan penghasilan skrip filem versi Razak Shyamalan, maka kami akan menunggu astro first versi dvd. Lagi gambar after the jump.

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

Bakal lahir anak pertama, Nad Zainal tayang baby bump (14 Gambar)

Nad Zainal akan menyambut kelahiran anaknya sekitar bulan Oktober. Berikut antara gambar-gambar baby bump Nad ...

4 comments

  1. we are not that stupid.
    filem yana ada element cerita korea my wife is a gangster.
    just admit it, wisely.
    tu je. awak kan orang bijak pandai. banyak idea berfilem.

  2. btl napa xbuat cerita anak tiri gengster kan menarik xcedok cita org lain kan..sya nk tgk cita ni,,cbb versi malayu

  3. xkesah a same cm cite korea ke pe ke,
    yg pasti ak nk tgok sgt2!!

  4. FILEM OK BEST I DAH TGK..UNSUR KE MELAYUAN…..TQ XBOSAN PUN..

counter statistics