Thursday , December 8 2016
Home / Gossip Panas / Iqram Dinzly dan Stacy

Iqram Dinzly dan Stacy

iqram-stacy1

Wow seksinya Stacy hanya berbaju singlet basah sambil memaut bahu Iqram Dinzly yang juga kebasahan di dalam kolam. Ini tidak membuktikan Iqram Dinzly bukan seorang yang gay, tak gitu? (— Ini bukan diambil dari Majalah Mangga).

iqram-stacy2

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

hp-ayda-jebat-dirampas-mediamalaya

Video Telefon Bimbit Ayda Jebat Dirampas Penganjur Ketika Selfie Lee Kwang Soo

Video telefon bimbit Ayda Jebat dirampas pengawal pengajur ketika beliau dalam cubaan berselfie dengan artis ...

38 comments

  1. mcm2 la..dh rupe pangai setan je wt mcm ni..bodo toi artis2 skrg ni..tnjk aksi yg x senonoh!!

  2. aik Nurul.. tergoda ke? 😮

  3. kena 'tangkap basah' tuhhhh…. aku minat aa Iqram ni, hmm encem.,,,

  4. sejuknyaaaaaaaaa,,,,,,,,,,,,

  5. cess…dh gambar cmni plak..xder gambar cara lain ker??

  6. owh dem!!!

  7. SEKSI SANGAT KE!!!……BIASA JER…X MYELERAKAN LANSGUNG STAKAT STACY…….

  8. Enter text right here!
    sedapnya kalo dpt nyonyot tetek stacy…tegang u ollss…ehehehe

  9. stacy 2 memng lah kapir..

    mati2 jadi kayu api neraka..

    yg jantan 2….

    bersyukur lah sikit.. tuhan dah kasi rupe..

    cukup tuk cari makan..

    taubat2 lah iqram..

    tuhan kasi pinjam je…

  10. toi tu…ikram tu g umrah la..tnjk rs insaf la..dpt hidayah la..tp mcm ni ke cara nye? g mcm bercuti plak..ptt insaf n sedo la diri tu blk..muhasabah diri tu blk..ni makin terok..tu la dunia artis sume hipokrit!!

  11. bagus la pose kat kolam mandi…esok esok pose kat kolan mandi dari air api neraka

  12. YG NAK MARAH KAT ORANG NI PASAI PA? TERUK SGT KE DEPA NI BGAMBOR CAM NI…ALAH HAI….ayam den lapeh tui…!!!!

  13. sokong stacy n iqram

    eleh….ni tuk majalah la….yg korg nk bising sgt bt pa…?
    dh tukang gmbr tu nk mcm tu..dorg ikut ja la….apa dahhhhhhh…
    x otak ka….?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
    yg ptt korg marah tu yg rncang smua ni….
    bkn artis ni…dorg x salah…dorg just ikut ja….

  14. Untuk pengetahuan semua, Stacy tu derssing dia kira senonoh lg. walhal lebih banyak orang Melayu & artis Melayu (Islam) yang lebih tak senonoh/teruk pakaian mereka dan menampakkan semuanya.Padahal dlm Islam melarang orang yg beragama Islam/Melayu daripada berpakaian Seksi tetapi mereka ni lah yang lebih teruk dari Stacy/Non Muslim. Fikir lah dulu sebelum mengata orang lain. Malu lah kita ni yg sebagai orang Melyu.

  15. laa…ak tgk okay jer? stkat posing gitue pon mrh?? Mcm la diorg xpkai bju kt kolam tuee!! sblom suh diorg msuk neraka…tgk2 la dulu diri tue ye? kalo dh dok ngate tahap gaban kt sni…sma gak la gmaknye…diorg nie kn artis…awat mrh diorg lak? Dh camera man tue yg gatal sgt suh diorg posing cm tuee..ikut jer la…pi la mrh camera man tue dpan2…korg ngate kt sni, diorg xtau lak…yer? Timekasih..salam..

    Jgn ambil ati yer? Ak ckp jer…jgn mrh lak…mnusia smua sma…xde beza…

  16. mamat iqram ni mmang GAY besar pon
    aku tau sesangat
    aku dew smber2 yg mmg leh dipercayai
    aku bukan propa ok

  17. biasalah artiskan, yg korng suma bising sngt nie nape.diorg kan manusia,kita pun manusia juga.diorg pun pandai malu.cuba kamu jadi artis,kamu pun dibuat camni juga.jngn mempermalukan orng nanti sendiri juga dipermalukan.

  18. ikram bgthu fauziah…………dia curang……kte mnatikram dgn fauziah

  19. napa lak korg x amik gmbr utan lam utan yg takat ada bulu je kaver sloroh bdn ehh,,,lgi la seksi ,,,wakakaka

  20. ggggggggggggggggggg..eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

  21. iqram nmpk mcm seorg hero..ade rupe artis la..huhuhu nape gmbr 1st 2 stacy nmpk len..mcm gro pn ade hukhukhuk tang muke 2..alamak!terlebi suda!!sory!ni juz pendapat aku je..

  22. Eehhh aku bnci tul la mjlah mangga ni!!
    suma artis dia mti pki seksi2
    benci tul aku

counter statistics