Friday , September 30 2016
Home / Gossip Panas / Irma Hasmie di’Peluk oleh 4 Artis Jejaka

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

02-remy-ishak-pasang-bodyguard-mediamalaya

Remy Ishak kini dikawal pengawal peribadi selepas terima ugutan bunuh (7 Gambar)

Pada bulan lepas, kami ada memaparkan berita dimana pelakon, Remy Ishak menerima ugutan bunuh gara-gara ...

8 comments

  1. bestnyer zed zaidi… aku 1st… hahaha xD

  2. lanun satu mata

    apasal tangan zed zaidi tu tak atas sikit ?
    kalau tidak dah boleh rasa….

  3. assalamualaikum . minta sangat padam gmbar kak irma yg mcm ni , yg terdedah auratnya . kak irma kan dah bertudung . tp gmbr2 mcm ni buat dosa terhitung lg walaupun kak irma dah berhijrah . sme2 la kita bantu kak irma dlm perubahan yg sempurna . sye merayu bg pihak kaum wanita muslim n kak irma jugak adalah saudara seagama sy (: mohon jasa baik . semoga Allah memberkati

  4. kan kea Irma dah berhijrah dan Allah swt telah menentukan jodoh yg terbaik utknya
    knpa nak tjk benda2 mcm nie lagi…Irma pn menyesali perbuatan2 yg lalu dan berserah diri kpdNYA
    kita ni asyik jea nak bukak kisah2 lama beliau
    Semoga Irma & suami tabah dan bertambah bahgia dgn penuh cinta dlm harungi cabaran hidup berumahtangga…Insyallah

  5. ape yer motif mediamalay kuarkan gambar nih? rasenye dh tak relevan dh pic nih.

  6. Ala klu sruh padam.. Bkn dorang nak padam. Ni kan sumber rezeki dorang… Hasil dri membuka aib org.. Bkn hasil titik peluh…

counter statistics