Sunday , December 11 2016
Home / Gossip Panas / Isteri Harith Iskandar, Jezamine Lim berbikini dalam majalah Shape

Isteri Harith Iskandar, Jezamine Lim berbikini dalam majalah Shape

Tiada niat di hati kami ingin memburuk-burukkan rakan artis. Tapi kali ini agak melampau. Berkahwin atas nama Islam, upacara nikah berlandaskan Islam tapi di manakah ciri-ciri keislaman di dalam diri mereka? Yang bertukar nama bapa ikut nama keluarga suami jangan dicerita, ini kes berbikini untuk majalah pula tak lain tak bukan isteri kepada Harith Iskandar yang baru berkahwin pertengahan tahun lepas, Jezamine Lim. Anda mampu?

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

Video Telefon Bimbit Ayda Jebat Dirampas Penganjur Ketika Selfie Lee Kwang Soo

Video telefon bimbit Ayda Jebat dirampas pengawal pengajur ketika beliau dalam cubaan berselfie dengan artis ...

12 comments

  1. ish²….. anak sape la nie?

  2. dasyat ler minah ni

  3. Dh xde rsa segan2 dh..dh jd mcm perkara biasa pkai cmtu!!ape la nk jd xtau le..yg si suami bg plak si isteri pkai cmtu dok tnjuk kat 1 msia..wth!!!

  4. so sad…. mne la laki dy biarkan bini sndri jdi bhn tatapan umum. kalo dh xnk sme bini ni ceraikan jer xyah smpn lme2 bartambah3 dosa je de la. kalo nk smpn gak jgn la smpi jd laki dayus, jual istri sndri ke sana sini….. wat jatuh maruah keluarga jer! kalo cam ni siap cemarkan nma islam!!!! nauzubillah….

  5. prangai mcm setan mcmtu la jd nye..ade laki pn same..xde moral1!

    • hmm pandai majalah ni edit bayang2 kt perut die.. padahal ade tanda2 lemak dan boyot sket..bijak bijak…

  6. tugas seorang suami melindungi isteri dan membimbing isteri…tp kalau dah mcm ni…ape yg nak dikate lagi…btw, bini die ni islam ke atau bkn? yg aku tau, suami seorang islam…..

  7. suami pun dh cm mat saleh,apa la nk diherankan.dia lg bngga la tgk bni dia cmni

  8. x ilang rasa malu gak eh

  9. eeeeekkkkkk….tak chantek pun……….

    taraf gadis biasa2 je…muka x lawo , body pun bknnya lawo.

counter statistics