Tuesday , December 6 2016
Home / Dunia Artis / Isu buka tudung ketika majlis kahwin, Siti Fazurina perjelas kenapa

Isu buka tudung ketika majlis kahwin, Siti Fazurina perjelas kenapa

fazurina

Sembilan bulan lepas, Siti Fazurina pernah menyatakan dia enggan membuka tudungnya jika menerima tawaran berlakon tanpa tudung, Itu dulu. Ketika majlis perkahwinannya baru-baru ini, Fazurina dilihat membuka tudungnya untuk berada di atas pelamin. Penampilannya tidak bertudung dikecam hebat oleh banyak pihak terutama peminatnya. Namun begitu, Fazurina mempunyai penjelasannya sendiri. Menurutnya

Kalau boleh saya tak nak isu ini diperbesarkan. Memang saya pakai turban ketika itu dan saya dah rancang nak pakai turban dari awal lagi untuk majlis resepsi.

Cuma di saat-saat akhir saya mengambil keputusan untuk menampakkan sebahagian ‘fringe’ saya. Mengenai baju pula, saya memang nak pakai baju itu dan kalau diikutkan, dari jauh baju itu memang tak nampak jarang.

Saya agak rimas bila isu ini diperbesarkan. Jika ada pihak yang nak mencari kesalahan saya, saya tak kisah kerana bagi saya, kesilapan saya, Allah yang nilai, bukannya manusia. Jika saya nak seksi, itu hak saya

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

3-gegar-vaganza-3-akhir-mediamalaya

Azharina Juara Gegar Vaganza 3

Program yang berlangsung selama 8 minggu ini telah berakhir selepas Azharina telah dinobatkan sebagai juara ...

13 comments

  1. Ermm…asl ko bahagia dude….kami rakan komen disini doa agar kamu/kami diberi hidayah…
    I like

  2. jika kamu nak neraka, itu hak kamu

  3. ape nak jadi la kau ni. cuba la kawen diam-diam je.

  4. Jagn "mengakalkan" syariat..tapi biarlah akal mengikut syariat…

  5. sabar ye SF, orang malaysia memang suka besarkan isu2 yg remeh. itu hal antara kau dan allah taala, tapi manusia ni suka menghentam dan menghukum terus. sabar ye SF, kalo org biasa tak jadi isu pon benda ni, kes biasa je bila sanding org buka tudung ni tapi SF artis..kenalah tahan telinga dan cacian peminat (peminat ke.. pengutuk ke..tak taulah)

    • Ckp mcm takde agama..ngok jgk otak dia ni..mmg kubur masing3..dosa masing3..tapi kalau xde org utk remind kesalahan kita,buat apa allah wujudkan manusia lain di muka bumi ni? Sendiri pk..jgn jahil dgn agama..kang bila dh mati, rasa menyesal dgn ape yg ko kata skrg ni…semoga diberikan hidayah kpd kita semua..amin…

  6. memang lah hak engkau…kubur masing2…tapi , kalau kau mati, semua orang berkaitan…mandikan engkau, kapankan engkau,,,sembahyangkan engkau, tanam engkau….jadi orang lain berhak komen… sebab engkau tu jadi fardu kifayah…kalau tak buat untuk engkau…semua orang akan tercalit dosanya…banganggggg

  7. Bangang!! Org bukan nak perbesarkan isu yg merepek ni org cuma pelik dengan perangai ko!! yee memang allah yg menilai setiap apa yg kita lakukan tapi ko? diri ko! ko suka? apa ko ingat tudung dikepala Sejenis mainan ke? jgn pk diri tu dikategorikan artis bawahan ko da naik tocang dan tolongla Jgn perlekeh ajaran islam, kami sekadar menegur bukan nak bikin huru hara jadi renung renungkan la yee..

  8. jawapan yg xlogik…..ishhh ishhh apa nak jd ngn artis skrg

  9. Blh plak ckp mcm tue….hermm xpham aku

  10. Xde pendirian yg tetap.. ni wajib di cop kt ketiak "bengong abadi", pehal kat ketiak? Bila nnti kalau dia tayang ketiak pula blh la nampak bengong abadi tu.. wahaha

counter statistics