Thursday , September 29 2016
Home / Gossip Panas / Jaafar Onn tegur video klip, Hafiz Hamidun papar di Insta

Jaafar Onn tegur video klip, Hafiz Hamidun papar di Insta

Kecoh apabila penyanyi pop nasyid, Hafiz Hamidun telah berkongsi satu gambar di Insta di mana teguran artis senior, Jaafar Onn yang diterimanya melalui laman Facebook.

Dalam petikan tersebut, Jaafar Onn menegur

Duduk tepi pantai tu tsunami ke dik … Berzikir bukan macam tu …. Duduk tepi pantai bukan caranya …. Pakai lah kupiah… Ni macam org mabuk cinta je … Lepas zikir apa pulak dik … Buat lebih baik dari zikir la pasti meletup.

Lantaran itu, Hafiz yang agak sentap telah kongsi info ini di laman Insta miliknya berbunyi

Tetiba kat FB ada akaun ni hantar mesej. Nak sentap ke tak #awww

Gambar itu yang kemudian ditegur oleh beberapa orang peminatnya membuatkan Hafiz menurunkan dari lamannya. Sebagai nota, video klip terbaru Hafiz berjudul Jodoh Berdua dirakam di tepi pantai dan Hafiz Hamidun merupakan bekas anggota kumpulan nasyid UNIC. Mungkin anda boleh memahami apa yang cuba disampaikan Jaafar Onn itu.

[jwplayer mediaid=”19687″]

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

02-remy-ishak-pasang-bodyguard-mediamalaya

Remy Ishak kini dikawal pengawal peribadi selepas terima ugutan bunuh (7 Gambar)

Pada bulan lepas, kami ada memaparkan berita dimana pelakon, Remy Ishak menerima ugutan bunuh gara-gara ...

counter statistics