Tuesday , September 27 2016
Home / Gossip Panas / Jalani Sidek, Raja Azmi fail cerai hari ini

Jalani Sidek, Raja Azmi fail cerai hari ini

Agak shocking berita pagi ini. Namun bukan mengenai berita perceraian yang memeranjatkan kami tatapi alasan yang diberi Raja Azmi berhubung perceraian mereka itu.

Menurut Raja Azmi, dia sudah tidak sanggup lagi mendengar tohmahan menuduh suaminya seorang yang dayus dan mengambil keputusan untuk bercerai kerana itu jalan terakhir untuk dia membersihkan nama suami. Defuq?

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

02-remy-ishak-pasang-bodyguard-mediamalaya

Remy Ishak kini dikawal pengawal peribadi selepas terima ugutan bunuh (7 Gambar)

Pada bulan lepas, kami ada memaparkan berita dimana pelakon, Remy Ishak menerima ugutan bunuh gara-gara ...

13 comments

  1. no comment

  2. aku cukup xfhm nape dh tua2 bru tepk nk cerai…

  3. Udoh bercucu. Cuba la bawak2 buat haji ke, umrah lagi ka atau tumpu pada amal ibadah yang kita ni tak cukup2 daripada pikir nak bercerai.

  4. Audrey Hepburn

    nak bersihkan nama suami, kau kurangkan la aktiviti sosial kau, tutup aurat…itu dah cukup menjaga maruah suami…tak perlu ber'adik-adik' angkat la aih…

  5. defuq taik kucing lah oh mm! biarlah org nk bercerai…. kite patut tumpang sedih jer…!

  6. xpayah nk komen2 bagai…. org yg kawen, cerai, mati, idup, kena tengking ngan bos and mcm2 lagi sentiasa ada kat donia nie…setiap putaran jam, minit, second…. memang berlaku…so apa nk diherankan, lumrah idup.

  7. Alasan yg tak masuk akal… 🙁

  8. xsuke die ni..dlm mster chef sik nangiss jekk

  9. mungkin ra dah dpt pucuk muda kot…tu yg dah tak nak kat pucuk tua…kdg2 kan bila dah tua mkn menjadi miangnye…tah la mls nak fikir psl dia org nie bkn mendtgkan manfaat kat kt pun…

  10. suratan @ kebetulan????

  11. takziah la yer.. sedih la tgk org tua2 bercerai. umur2 cmni patotnya habiskan ngan org tersayang, gi surau same2,gi haji same2 etc. tp ape2 pn keputusan hang pa, semoga bahagia pasni 🙂

  12. ok…ok..ok…ok…

counter statistics