Tuesday , September 27 2016
Home / Dunia Artis / Jawapan Abby Abadi mengenai ceramah di majlis PAS

Jawapan Abby Abadi mengenai ceramah di majlis PAS

Sumber dipetik: Media Hiburan Online

Pelakon terkenal, Abby Abadi mengesahkan bahawa kemunculannya dalam siri ceramah di Pentas Himpunan Pemuda Islam Rhu Rendang, di Pantai Rhu Muda, Marang anjuran parti PAS beberapa hari lalu bukan bermakna dia menyertai parti pembangkang itu.
Abby meluahkan rasa kecewa dengan pihak yang menyebarkan berita yang tidak benar dan khabar angin kononnya dia akan menyertai parti itu tidak lama lagi.

Abby melalui akaun Twitternya menafikan perkara itu, sebaliknya menjelaskan dia telah dijemput untuk berkongsi pengalaman dan pandangan mengenai perubahan yang berlaku kepada dirinya untuk menjadi lebih baik.

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

zila-seeron-khairul-smule-bersama-mediamalaya

Zila Seeron kembali karaoke Smule dengan skandal dalam kereta?

Baru-baru ini, Zila Seeron baru sahaja muncul dalam satu rancangan A.M Live. Di dalam video ...

14 comments

  1. sume org take advantage ats pe yg jd kt retis2 ni…ceramah aisyah pn aku dh tgk..mmg keras gak dakwaan dia tentang kementerian yg dia mksd kan 2…psl abby ni aku xdgr lagi so no kome…tp pape pn jgn la jadikan retis yg kononnye hijrah ni sbg alat utk bersihkan pape yg kotor kt dlm 2…

    *aku bkn bias terhadap se2 parti2,cme kekdg xperlu kot retis2 ni kt mjls mcm ni..

    • rooni_tapak pesta

      org yg berhijrah cari Islam…logik laa dia cr pentas mcm ni, kat Kelantan berlambak program macam ni, org yg pikir Islam mmg la buat program macam ini baguih duk ada, kirana kalau nk kutuk pi la kutuk konsert Jom Heboh, mufti dah kata haram pi duk buat lg pasai apa??, artis ni naik pentas mcm parti ni pasai parti yg lain bkn buat pun program ksedaran hak lagu ni, parti yg lagi satu tu duk anjur konsert ada laa,..

  2. Bila org pegi club malam, org tak marah. Bila org pegi ceramah, bukan main marah lagi. Apa lah nak jadi dgn korang ni.

    • ler banyak jer orang marah atau tak suka artis pi kelab malam.
      hang nih jangan lah berat sebelah dalam hal nih.

  3. btl2.. parti umno tu x abeh2 abehkn duit je..xde sape nk g umpan la sape g dpt duit poket..poordahh!! pas xde pn..rela ati nk g ke idak..hahaha..buuu same umno!!

    • Memang umno suka ngabihkan duit tapi pas dia minta duit guna hadis dan alquran , bukan orang tak tau sedekah tu dapat pahala tapi pas bila nak sedekah kat rakyat selain dari sedekah cerita tentang keburukan orang lain, cuba lebih ketengahkan kelebihan diri apa kebaikannya selain dari nak melaksanakan hukum hudud.

  4. biaq pi la..depe pun pi majlis ilmu bukan pi concert ka..disco ka….x salah berkongsi pengalaman x kiralah org tu artis ke, bekas penagih ke atau pesakit aids.. yg baik kite jadikan tauladan. yg x elok kite jadikan sempadan. x kisah la. aku rasa abby ni pun x mintak media or blog wat publisiti dia pi majlis nih…

  5. abby pakai tudung ke skrg

  6. wahai artis2..adakah kamu berhijrah ke arah kebaikkan ats kesedaran dan keinsafan?? hanyakamu sj yg tahu..

  7. Ingat kami kisah…lantak lah ko org nak buat pe pun!

  8. tu hak die nk buat ceramah mane2 pun…xsalah pun kalo die nk kongsi pngalaman dgn org lain..kalo pas anjurkn ceramah xblh r artis dtg ek??? artis ni kalo blh kena g konsert jela t’joget2 ats pntas 2…tu yg kjaan banggakn sgt kot!

  9. kami org kelantan sokong abby masuk pas 100peratus

counter statistics