Monday , September 26 2016
Home / Dunia Artis / Jawapan Cico berhubung Gossip Panasnya

Jawapan Cico berhubung Gossip Panasnya

Berikutan gossip panas yang melanda Cico Harahap mengenai Cico Harahap peluk gadis ketika isteri sarat mengandung sebelum ini. Sekali lagi Cico membuat sidang akhbar untuk menjelaskan perkara yang sebenar(— lagi sekali?!).

Antara yand dipetik, Cico berkata “Gambar itu memang sengaja diambil. Gambar itu dirakam selepas tersebar gambar saya bersama seorang wanita yang mengaku ‘girlfriend’ saya di Facebook. Tiba-tiba keluar pengakuan kononnya kami dah kenal lebih kurang setahun dan keluar seperti pasangan-pasangan kekasih lain”.

Katanya lagi “Wanita dalam gambar terbaru itu merupakan adik kawan baik saya. Bukannya satu gambar sahaja yang saya suka-suka peluk perempuan. Gambar itu diambil bersama adik kawan baik dan sepupu saya.”

Sumber: Kontroversi Gambar Panas Cico Terjawab (ManggaOnline)

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

zila-seeron-khairul-smule-bersama-mediamalaya

Zila Seeron kembali karaoke Smule dengan skandal dalam kereta?

Baru-baru ini, Zila Seeron baru sahaja muncul dalam satu rancangan A.M Live. Di dalam video ...

6 comments

  1. eventhough itu adik kawan ekau.tak bole buat gak macam tu.tak manis.sebab dia bukan ada pertalian ngan ekau.dengan adik kawan pun boleh jatuh cinta beb!lagi satu kamu tu bukan mahram.tak elok.dari ekau peluk dia baik peluk isteri atau mak sendiri

  2. cacatnye..ape motif tah sengaja amik gmbr camtu. hrp2 lah bakal suami aku tk camtu.

  3. Gigi pompuan tuh pun kuning…yark, geli…camanala bleh terpilih Dewi Remaja…

  4. bedak taruh kat muka jer kr :O

  5. jantan mcm ni potong barang je lag baik,aku benci jantan mcm ni!!!!!!!

counter statistics