Saturday , October 1 2016
Home / Dunia Artis / Jimmy Shanley tayang gambar isteri baru di twitter

Jimmy Shanley tayang gambar isteri baru di twitter

jimmy dan isteri baru-2

Beberapa hari lepas agak kecoh apabila ada gosip mengatakan Jimmy sudah berkahwin dengan seorang janda kaya. Kemudian pada dua hari lepas, Jimmy telah memuat naik sekeping gambar bersama seorang wanita bertudung bersama kanak-kanak perempuan yang dipercayai anak Jimmy, Zahrah Rania yang berusia 2 tahun. Gosip itu namun masih belum dapat dipastikan siapakah gerangan wanita berkenaan.

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

Bakal lahir anak pertama, Nad Zainal tayang baby bump (14 Gambar)

Nad Zainal akan menyambut kelahiran anaknya sekitar bulan Oktober. Berikut antara gambar-gambar baby bump Nad ...

9 comments

  1. tahniah

  2. Jimmy ni kaki kikis.tu sbb nk bini kaye je

  3. Tu kakak ipar jimmy lerr

  4. fikir yg baik2 saja jgn buat andaian x tentu pasal…selidik dulu kebenaranya.

  5. comel anak jimmy

  6. Tu la lain kali tunggu sahih baru report..suka sebar fitnah lah..

  7. COMEL NYE..DAN CANTIK MATA ANAK JIMMY

  8. Jimmy dah mmg kaya.. Aku kenal sgt dia ni.. Malas nk cerita byk la.. K, bai..

  9. Siapa Jimmy ni?…aku pun x pasti…tapi aku perasan yg kes dia cerai tu…hebuh sekampung…macam tu pun org boleh panggil artis…bakat x de pun…dunia…dunia…

counter statistics