Monday , August 26 2019
Home / Gossip Panas / Johan As’ari ditegur peminat kerana bergambar dengan anjing

Johan As’ari ditegur peminat kerana bergambar dengan anjing

Isu bergambar dengan anjing tak ada-lah besar sangat, tapi disebabkan selebriti yang berbuat begitu, pasti ia menjadi kontroversi. Terbaru, Johan As’ari ditegur oleh peminat-peminatnya di Insta gara-gara memuat naik sekeping gambar bersama seekor anjing.

Antara teguran yang dilemparkan seperti “Kalau anjing tu kering tak ape” dan “Macam takde haiwan lain ke mau pegang. Walaupun cuma samak”. Kalau tengok pada gambar, Johan tidak menyentuh atau mengusap binatang tersebut dan hanya memegang pada rantainya sahaja. Apa komen anda pula mengenai perkara ini?

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

Video Fasha Sandha berpeluk mesra dengan Aidil Aziz di Lapangan Terbang?

Video berdurasi 22 saat ini diambil netizen seperti kelihatan Fasha menjemput Aidil yang baru sampai ...

4 comments

  1. Orang Melayu ni tolong la jgn sempit fikiran, tau nak mengutuk orang je. Tak berdosa pun kita berurusan melibatkan anjing atas alasan keselamatan dan sebagainya. Bukan sebagai ‘pet’. Zaman Rasulullah dan sahabat dulu, anjing digunakan untuk mengawasi keselamatan, berburu.

    Dlm gambar ni nampak Johan dlm pakaian seragam askar (wataniah, mungkin? ) . Ini seperti aktiviti berkaitan keselamatan/operasi. Islam itu midah, Islam itu mudah. Kita yang MELAYU ni merumitkan cara. Ada ke dlm Quran kata berdosa pegang anjing? Yg di kata ialah, anjing najis. Kalau pegang, samak.

  2. setuju

  3. org cetek agama tau hentam je…

counter statistics