Sunday , October 2 2016
Home / Gossip Panas / Johan RL dibelasah

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

02-remy-ishak-pasang-bodyguard-mediamalaya

Remy Ishak kini dikawal pengawal peribadi selepas terima ugutan bunuh (7 Gambar)

Pada bulan lepas, kami ada memaparkan berita dimana pelakon, Remy Ishak menerima ugutan bunuh gara-gara ...

12 comments

  1. sila bersangka baik…cedera semasa berlakun!!

    • Cedera masa berlakon apanya? kat kosmo terpampang kata director dia baling gelas tercepuk kena muka si Johan.

      Hah jangan lupa singgah click kat nama saya. Rugi kalau tak tengok. Pelaburan untuk masa depan la katakan.

  2. uisshhh… dasyat btl pngarah tu. mgkin ssuwai la; "pngarah zaman skrng, utk plakon zaman skrng". ade laaaa kes nk bwk ke mahkamah lps ni… tungguuuuuuuu……!

  3. memang patut kena macam tu sekurang2 sedar diri tu siapa, biasa le deman piala thomas, org kena smash dgn cawan

  4. dh gado ckp kasor2 mmg kene la..uhu

  5. kes provokasi kot…harap2 cepat sembuh

  6. tu lah berlagak laki bini, patut kerjasama ngan pengarah, ni x mengarah pengarah pulak, dapat habuan ko, nasib baik bini ko xkena skali

    • Penegak Keadilan !!

      Penegak Keadilan !! aa dgan pengarah tu. Klau x thu ape2 ,, jgn nk memndai2 buwat cite . Tak psal2 dpat dose free.. Johan bru bngun tido tibe2 pengarah tu blasah die ngan bini die. Bini die kne spak trajang. Kau ape thu ape.. kau thu buat dose je!!! Bodoh.!!!

  7. kesian johan …

  8. Kesian Johan..
    :'(

  9. kesian johan dengan isteri 🙁

counter statistics