Friday , September 30 2016
Home / Isu Semasa / Johor Bahru pada Masa Hadapan

Johor Bahru pada Masa Hadapan

Gambar di bawah ini yang dikatakan wajah futuristik Johor Bahru beberapa tahun akan datang. Ia akan dibangunkan oleh Danga Bay Sdn. Bhd. Persoalannya ialah, Datuk Lim Kang Hoo (Ketua Eksekutif Danga Bay Sdn. Bhd.) mengatakan bahawa ia akan sempurna BEBERAPA TAHUN AKAN DATANG.

Saya lihat dengan sendirinya Danga Bay atau yang patut dikenali sebagai Teluk Danga sudah menjangkau empat tahun dan masih tidak sempurna lagi pembangunannya. Bagaimana pihak syarikat ini bakal membangunkan wajah pembangunan seperti gambar di bawah jika suatu kawasan yang kecil iaitu Teluk Danga sekalipun tidak dapat dibangunkan dengan sempurna setelah melebihi empat tahun pembangunnya.

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

03-rakaman-kemalangan-maut-gokart-mediamalaya

Rakaman & Gambar Kemalangan Maut Go Kart EIMARACE 2016

Kejadian kemalangan maut ketika perlumbaan EIMARACE 2016 di Sukpa, Indera Mahkota, Kuantan.

4 comments

  1. ala….kalau umno memerintah…..munking itu tempat israil yang akn duduk di malaysia……..jangan masuk UMNO
    Um=hak
    No=takde
    takde hak la parti tu menang…….

    • PAS ko 2 bagos sgt ke…so xpyh nk babit2kn politik sgt la der..hape pn x boleh la kau ni…blm tntu lg klu PAS trcinte ko 2 take over malaysia smapi dpt wat malysia pd tahap 5bintang…B)

  2. 4 thn apenye..
    dr umo aku 14 thn skg umo dah 25 thn
    korek sana tinggal pastu korek sini pulak
    projek tbengkalai melambak2

  3. JB maju macam mane pun, yg kaye tetap bangsa cina dan melayu pengkhianat……Melayu melopong je la…..

counter statistics