BIGtheme.net http://bigtheme.net/ecommerce/opencart OpenCart Templates
Thursday , September 3 2015
Home / Gossip Panas / Juadah berbuka: Rozita Che Wan berbaju biru

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

1-Qi-Nellydia-Putus-Cinta-MEDIAMALAYA

Qi Razali & Nellydia Senrose putus cinta? (6 Gambar)

Sebentar tadi, kedua-dua pasangan ini telah berlawan memuat naik tweet dan gambar bercaption di Twitter ...

3 comments

  1. john dengan labunya

    mana gmbar yg lain…nk layan gak body figure dia beb

  2. ha.. nie sorang lagi.. x kan nk buka puasa pun nk kna pkai bju ktat2.. ikut mazhab mana nie..?? x bleh ke nk bkak puasa pkai sopan2 sikit.. dah di siang hari berpuasa.. bulan ramadhan pulak tu.. bukan hendak hormati bulan yang mulia nie.. lagi hendak merosakkan nya
    penat puasa jer tapi pahala x dapat.. lagi dapat dosa ada la.. kalau t tunjuk aurat rambut 2 tak sah.. kononnya cantik la.. tapi dah tua nanti BERKARAT mcm besi buruk tak kan masih hendak jadi artis.. ingat la kematian juga.. kita manusia tidak tahu bila tiba masanya nanti.. baik bertaubat dari sekarang.. jangan tahubuat.. tapi bertaubat.. ingat allah.. allah yang ciptakan kita di muka bumi nie.. tiada yang mustahil bagi nya.. ( KUN FA YA KUN )- jadi maka terjadi lah ia..

    – harap maaf jika saya terkasar bahasa –
    saya pn manusia yang hina di sisi allah.

    – emmy iracle –

  3. ceh modal murahan

counter statistics