Tuesday , November 12 2019
Home / Dunia Artis / Jue Aziz, walau bertudung tetap menggoda (4 gambar)

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

Isu Nabila Huda peluk anjing baka Husky di New Zealand

Baru-baru ini kecoh apabila berlaku di Instagram milik artis Nabila Huda di mana dia memuat ...

8 comments

  1. aik bertudung ke cam ni???

  2. MENGODE APE NYE..BESE JE..CEHH

  3. "Barang" baik mcm Jue ni walau kat dalam klau ditutup mcmane skali pun, tetap kan mengoda. Sekurangnye org dh tau mcmane nak expect. Lain lah berlitup2 nmpak je menarik, last2 bla bukak..HAMPAS!!

    • sekurang2 terlepas dari kena bakar api neraka sbb bertutup..alhamdulillah…semua yg Allah cipta cantik dan sempurna…klu ada manusia yg menidakkan nya tu maksudnya mungkin bukan org Islam kot…Islam itu indah

counter statistics