Saturday , May 30 2020

Jue Aziz, walau bertudung tetap menggoda (4 gambar)

Taktau kenape, kami tengok gambar Jue Aziz ni sangat menggoda walopun bertudung. Lagi gambarnye after the jump.

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

Puteri Aishah positif COVID-19, kini mulai rawatan

Umum ketahui pelakon Puteri Aishah telah disahkan positif COVID-19 selepas pulang menjalani penggambaran di Scotland …

8 comments

  1. aik bertudung ke cam ni???

  2. MENGODE APE NYE..BESE JE..CEHH

  3. "Barang" baik mcm Jue ni walau kat dalam klau ditutup mcmane skali pun, tetap kan mengoda. Sekurangnye org dh tau mcmane nak expect. Lain lah berlitup2 nmpak je menarik, last2 bla bukak..HAMPAS!!

    • sekurang2 terlepas dari kena bakar api neraka sbb bertutup..alhamdulillah…semua yg Allah cipta cantik dan sempurna…klu ada manusia yg menidakkan nya tu maksudnya mungkin bukan org Islam kot…Islam itu indah

counter statistics