Saturday , October 1 2016
Home / Dunia Artis / Julfekar dan Farawahida sudah berbaik, isu saman menyaman tamat

Julfekar dan Farawahida sudah berbaik, isu saman menyaman tamat

Awal bulan Ogos tahun 2009, Julfekar pernah memfailkan saman sebanyak RM436,700 terhadap bekas kekasihnya, Farawahida kerana telah melanggar perjanjian kontrak. Namun kes ini telah pun berakhir Rabu selepas Farawahida bersetuju untuk memohon maaf secara terbuka kepada Julfekar.

Dalam sebutan kes, kedua-duanya telah berjanji tidak akan membuat atau mengeluarkan apa-apa penyataan kecuali permohonan maaf. Nampaknye kite tak akan berpeluang untuk memuat turun video 3gp mereka yang pernah hangat diperkatakan 2 tahun lepas.

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

Bakal lahir anak pertama, Nad Zainal tayang baby bump (14 Gambar)

Nad Zainal akan menyambut kelahiran anaknya sekitar bulan Oktober. Berikut antara gambar-gambar baby bump Nad ...

14 comments

  1. Ohh de rakaman xklusif buatan sendiri gak ke? Wow…so kategori terpakai lah ni?? Cian bakal dia ni..

  2. Alamak…. tak sempat nak tengok!!!

  3. EEEUUUWWW….. GELINYEEE NENGOK SI JULFEKAR NI~~

  4. mmg la blh maafkan coz julfekar dah dpt mkn si farawahida…kan ke makan tut lbh sdp dr seglnye…

  5. Ada 3gp? Hamaigad…mcm Julfekar ni pun ada selera ek? Asal dapat naik nama, gadai segalanya pun takpe ek? Kesian bakal suaminye…

  6. Eeeeyerkkk!!

  7. hukhukhukhuk…. eeewwwwwww

  8. amin…bgus bha tu sudh slesai…

  9. Macam raksaksa je aku tgk Julfekar ni

  10. eloklah tu bermaaf-maafan x usah lah mengaibkan sape2 lagi yea… awak ber2 pon sudah merasa "kenikmatan & keenakan" masing2…

  11. eloklah tu bermaaf-maafan x usah lah mengaibkan sape2 lagi yea… awak ber2 dah pon sudah merasa "kenikmatan & keenakan" masing2..

  12. eloklah tu jgn terlalu membuka pekung yg telah ½ terbuka… untung & puaslah ko julfekar dapat meramas siang malam si anak dara farahwahida cantik & jambu lagi tu!

  13. small size

counter statistics