Saturday , December 3 2016
Home / Dunia Artis / Julia Ziegler bertudung

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

3-amyra-rosli-amar-baharin-bulan-madu-mediamalaya

Gambar Bulan Madu Amar Baharin dan Amyra Rosli di Jepun

Amar Baharin dan isterinya, Amyra Rosli kini sedang berbulan madu di negara matahari terbit, Jepun. ...

6 comments

  1. aik…tutup kepale je..tu dada putih melepak tu nk tunjuk kt sape?
    dada tu pon aurat gak…jgn la tunjuk sgt kebodohan tu…

    • betul 2..i agree..diorg mmg mcm 2..ats tutp bwh buka..ini lah ciri2 org yg m'persenda hukum allah..mashaAlah..

  2. ni satu lg episod mempersendakan islam…ish! tudung hanya dipakai utk fesyen…xtahu aurat tu ape dan kat mane….hampeh tul!

  3. setuju.. setakat bertudung tp dada terbuka luas baik x payah pakai tudung.. buat sakit hati orang je..

  4. BODOH!!!
    Artis ni la PALING BODOH!!!!
    patut ISAkan je die ni..
    HINA AGAMA ISLAM NI!!!

  5. aha….. nie melayu islam ker malayu jer… kalau melayu islam.. nape pkai tudung lilit di leher jer.. nape x pkai tudung labuh.. sja2 jer nk tunjuk dada 2 kn..kwan2 die yg di sblah die pun pkai tudung pnuh nie dya pkai tdung smpai dada pn nmpk..?? miskin2.. miskin kain..

    – Emmy Iracle –

counter statistics