Monday , August 21 2017
Home / Dunia Artis / Kad jemputan perkahwinan Fasha Sandha dan Rizam Ashram, tempat dirahsiakan

Kad jemputan perkahwinan Fasha Sandha dan Rizam Ashram, tempat dirahsiakan

Tetibe terase macam artis kita ni diperhatikan ajen Mossad sebab merahsiakan tempat perkahwinan. Fasha Sandha dan Rizal Ashram Ramli (Jejai) akan mengadakan majlis perkahwinan mereka di sebuah hotel terkemuka di ibu negara pada 27 April ini.

Kad undangan perkahwinan telah diedarkan namun beberapa pihak media massa merahsiakan tempat tersebut atas permintaan pasangan itu.Tujuan ia dirahsiakan adalah kerana majlis tersebut akan berlangsung secara tertutup membabitkan 300 jemputan termasuk keluarga dan teman rapat sahaja.

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

Stacy Angie dikecam gara-gara mewarnakan rambunya dan anak (3 Gambar)

Lumrah peminat pasti akan ada saje kecaman yang dibuat tidak kira apa artis idola mereka ...

4 comments

  1. yea yea……suka tengok dia org kawen

  2. ok ar tu, drpd wat mende x snonoh baik dorang kawen jer

    • ye lah kan? baik nikah drp terus menerus buat bende tak senonoh. Apa2 pun, sebuah rumahtangga telah pun di robohkan olh actress ni. Maka, jgn pulak salahkan org lain jika rumahtangga ni tak kekal lama.

  3. gila sgt kat laki ore nape ..blambak lg ore lain leh wat laki ,
    laki ore jgk yg dia nak

counter statistics