Wednesday , September 28 2016
Home / Lawak Jenaka / Kad kahwin zaman sekarang

Kad kahwin zaman sekarang

Haha! Macam-macam idea orang sekarang ni kalau nak buat kad kahwin. Yang terbaru kami terima, kad kahwin versi macam akhbar Harian Metro. Sungguh kreatif, uols punye kad kahwin macam mane pula? Gambar penuh di bawah.


About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

1-Artis-Sama-Tapi-MEDIAMALAYA

Super Lawak: Artis Sama Tapi Tak Serupa (7 Gambar)

Macam-macam idea peminat Malaysia ni apabila mencari pelanduk dua serupa artis kesayangan mereka. Tapi macam ...

13 comments

  1. so sweet~~ ^_^

  2. heheheh..macam2

  3. tahpepe jer..

  4. hehehe..pasangan penuh inspirasi.harap2 terus girang hingga ke akhir usia.Amin…

  5. pelik2 dh zaman ckunk..
    mcm2…dh akhr zmn agknye.
    yaallah tktnye…..

  6. kreatif sgt2

  7. ni mst peminat setia bola..xpun peminat setia harian metro..hahahha..ape pun memang kratif giler..

  8. ala diela… mmg la akhir zaman, tu xpelik tp kreatif…

    nak komen de de je lar…

    awak tu xkreatif bile menulis… buat malu jer..

  9. tq..tq… tp sape yg msukkn kd kahwin aku kt sini ni?

  10. malaysia rules…..die hard fan nie….

counter statistics