Sunday , December 11 2016
Home / Dunia Artis / Kalau kereta tak servis selepas 30 ribu km (3 gambar)

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

Sekitar Majlis Pertunangan Siti Saleha dan Lufti Azhar

Tahniah kami ucapkan buat pelakon Siti Saleha setelah selamat bertunang dengan jejaka pilihan hatinya, Lufti ...

13 comments

  1. OMG! berkeladak… itu wapa tahun tak servis tu??

  2. Masyaallah… X sanggup nak tgk, hnya tuan dia sja yg thu knpa x p servis kreta klau dah smpai demikian rupanyerr…

  3. dah jadi macam minyak griss kat enjin tu..

  4. kalau i…tak sanggup…kesian kat kereta tu….sayang tau…dahlah beli mahal tapi tak jaga…ada jugak orang hati macam tu…fikirlah sendiri….

  5. tuan punya kereta ni mesti kaya, jenis kereta pakai buang jer…kot..hehe

  6. gila ah. sampai tahap camtu skali. sbb tu kot ada kereta yg keluar asap berkepul2 kat ekzos. tak pegi service rupanya.

  7. great scott!! apsal x tunjuk gambar tuannya?? tuannya mesti lawa.. haw!! haw!! haw!!

  8. x semstinya ppan je yg x g servis keta, laki pon de gak yg mcm tu..

  9. ak rase ni mesti tahu pkai kete je..

    agak2 la pon nak jimat kos..

counter statistics