Friday , September 30 2016
Home / Gossip Panas / Kantoi, Fida bergambar tanpa tudung nampak rambut

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

02-remy-ishak-pasang-bodyguard-mediamalaya

Remy Ishak kini dikawal pengawal peribadi selepas terima ugutan bunuh (7 Gambar)

Pada bulan lepas, kami ada memaparkan berita dimana pelakon, Remy Ishak menerima ugutan bunuh gara-gara ...

49 comments

  1. alah, dah pernah nampak si fida ni dkt jonker walk. pakai lebih kurang mcm ni lah cumanya dia selit rambut tu kt dlm.

  2. dah terang2 yg amek gambar tu mamat….tengok byang2 jer dah tau…FIDA….tolong jgn wat mcm ni lagi….klau nak bercinta pun tolong ingat beringat sikit…jgn kerana cinta semuanya boleh…semuanyer nak bg…

  3. ntah2 dia ni xde la bertudung penuh 24 jam tp sebab masyarakat dah kenal beliaw begitu jadi dia trpaksa meneruskannya tanpa rela tu yg terkantoi tu

  4. Jika benar bagai dikata….mmg plastik la dia ni….culture shock…tetiba rasa hebat bila blakon jd heroin kasih alia ….

  5. apa lah masalahnya kalau pakai tudung elok. bukan buruk ponnn…heran.

  6. jgnla malukan imej org y btudung….

  7. Tengah syok, semua bau bunga…

  8. kucinghitamkakipanjang

    xsuke fida! x cun punnnn. pkai tudung nmpk cun skit

  9. Jangan la mcm tu, kita orang islam kenelah bertudung, Ingat Allah jgn ingat glamour je.:'(

  10. CAKAP SUKA MAMAT SBB SIGN BERJAWI LA…..KONON AGAMA SANGAT LA TU….PADAN LA FIDA NGAN MAMAT

  11. sy kan ct nliza, topi pun mti sama..kembar..ct + fida = kembar

  12. dlm ceta kasih alia pon ade adegan pelok 'adik' & 'ayah' dia kn. xrespect la dia. memburukkan nama org bertudung. jap on off.ntah ape2 je

  13. poyo je lebeh….

  14. pergh…bagus sgtlah tu..buka je topi tu terus..

    JOM SERTAI GIVEAWAY KAD RAYA ISTIMEWA DARIPADA GENK

  15. la…baik kita xyah ckap ape2..xyah tmbah dosa..tu hak dia…hnya Allah lyak judge hambanya

  16. wkakakaka..kantoi sudaa…prangai org skg sume mcm reban

  17. bru je nk respek si fida sbb pkai tudung… mcm kene tipu plak rasa

  18. ape masalah korang ni, lantak la fida tu nk pakai pape pun, korang ni mmg tau mengomen je, kubur msing2 beb….

  19. Serupa lah dgn sedara dia tu..
    Kejap bertudung litup kejap nampak jambul!
    Lantak korang lah… :-))

  20. bukan nye perfect semua orang…..

  21. Dh lumrah, de yg cantik bla pakai tudung, tpi bla tnpa tudung..alahai! Tpi de gak yg tak berapa cantik tanpa tudung, tpi bla dh bertudung cantik lah pulak! Yg penting gak, body kena ngam. Kawan2 sya ramai y pkai tudung dgn alasan rambut tak cantik..dan ramai gak lak kawan2 sya yg bukak tudung sbb nampak lebih cantik tnpa nye..MACAM-MACAM! Jgn jdi cam kawan sya kna cerai sbb sblum kawin pakai tudung nmpak ayu2 cmtu, bla dah kawin, suami tgk dia tnpa tudung, terus suami dia cari madu utk nye…hahaha.

  22. hipokrit..
    *samala mcm macik dia tu kalau kamurang kenal..artis yg sgt famous juga.. *
    tudung itu modal dia untuk famous di tv.

    Tukang upload pun satu sampah juga..kesian artis bertutup litup, belakon watak muslimah kunun..tercalar akibat kebodohan 'kekasih' sendiri yg mau tunjuk awek baru ni lebih hot dari yg sebelumnya..

    • gambar ini tak clear sangat untuk kita menghakimi dia …

      tapi dalam pandangan aku.

      1. dia pakai headcap apa ntah.
      2. ku nampak dia pakai tudung warna hitam , kalau melihat di lehernya.
      3. rambut yang nampak kat bahu tuh terkeluar dari tudung hitam.

      maka aku rasa ini kes tak sengaja atau tak perasan.

      • kalau tudung ,knp lak pakai topi….n then nmpk pulak telinga ckit….ada feshen baru ke pakai tudung + topi…..hahahaha…. lelaki yg baik adalah untuk popuan yg baik….lelaki yg baik akn menegur bakal teman idupnya yg mendedahkn aurat bkn myokong nya…….korang pikir la ye

  23. Hai macam-macam kes kehidupan manusia di dunia nie… Ingatlah kita ni singgah hanya sementara, minta2 Fida x tersimpang kerana godaan duniawi.. walaupun dh popular jangan lupa, agama mesti kena jaga.

    Kalau dah rasa pasangan tu tak elok perangai dan banyak cerita buruk dari baiknya.. lebih baih cari pasangan yang soleh..

    Semuga Fida pandai jaga diri..

  24. ish2..kntoii …. mnusia2…

  25. spoiled la fida fido.harap kesal la dgn kslpn ni.smoga istiqamah ye dlm brbuat kebaikn 🙂

  26. Apa ada dgn Mamat dan Fida tu?? Asyik femes dgn isu2 remeh2 je. Kerjaya takde lah hebat mana!

  27. alahai org tu tak bertudung pun korang nak kecoh….biar la dia….kita ni kene jaga diri dulu baru blh sebuk pasal org lain…….


  28. arrayah.info
    – Jahat! Kementerian Pelajaran Melarang Memakai Tudung Di Sekolah Menengah

  29. Apa ada dgn Mamat dan Fida tu?? Asyik femes dgn isu2 remeh2 je. Kerjaya takde lah hebat mana!

  30. alaa..dia pki tudung 2 coz nak menang jerr..dah nmnye cousin ct..perangai lbh kurang jerr..
    phm2 je la kannnn..ct 2 cam ne..hehe..

  31. hai, ko taw, ak sebeno nye respect kat die nie coz pndai jage aurat,
    tp skarang……………………………………..
    enta le..

  32. tlg la minah ni..mmg tgk die pon nmpk plastik je pakai tudung belakon 2 xpe la..dress up 2…tah cm pe…kntrol cm ape…kai tdung ikut trend,,cm ni la,,

    one more thing..mmg knfrm2 rmbut….tgk ade helaian rmbt kt bahu 2…
    payah la..kalo poyo dress up muslimah depan cam..cm plastik..belakang cm ni….FIDA…..aku da x suke ko!

  33. tah le nak cakp aper…imej bertudung x ikhlas..dengan pakwe boleh plak tunjuk bukak semua..kalu bertudung pergi mner pun tetap bertudung..ni dalm tv jer tu pun berlakon peluk2..ingat rezeki allah bagi kalu terlalu perasan galmor gini la jadinya…pompuan yang baik tuk laki yang baik..so dah sah2 mamat ngn fida camner..memag le sepadan ..dua dua haprak

  34. mcm mane org bkn islam nk rspeck agama kita…hrmmmm :@

  35. mungkin fida dah rasa panas pakai tudung…sebab itu dia bukak tudung…panas dunia baru sikit,,,xrasa panas akhirat lagi..

  36. ala..tula dy…aq dgr cita dia tu freehair dlu,cuma masuk pentene tu bru dy pkai..hmm..tengok..kan dh susahkan diri sndri..

  37. tak usah komen banyak lah…bukan telanjang pon. dia pon dah sersal sangat. maafkan lah.

  38. ngeh..ngeh..ngeh..mcm2 ar korunk nie….aku sukak!!!!

counter statistics