Wednesday , May 24 2017
Home / Lain-Lain / Katak besar untuk dimakan

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

Latihan Asas Ketenteraan di sekolah-sekolah di Soviet (11 Gambar)

Pada tahun 1968, latihan asas ketenteraan telah diperkenal di semua sekolah di Soviet. Setiap sekolah ...

6 comments

  1. sedap ke??ahaha

  2. besornye.. penah lu tgk kat Majalah 3 process msk2.. hmm bhaye gak sbb kaler daging dia lebey kurang je ngan ayam…

  3. besar punyer…lalu ke nak makan…rasa macam ayam kot

  4. Euwwww!..geli seyhh

  5. sedangkan kecik pun aku takut inikan pulak besar macam ni..xsangup nak terserempak..silap2 aku kena kejar ngan katak!

  6. sedap gak nie…tp tak berdaya nak makan lebih2 sbb jijik…dpt rasa skit cukup ler…kahkahkah

counter statistics