Saturday , October 25 2014
Home / Gossip Panas / Kebodohan Gambit Saifullah makin terserlah

Kebodohan Gambit Saifullah makin terserlah

Uols bace tak newspaper hari ni mengenai ulasan video kualiti tahi dan lucah arahan Gambit Saifullah. Kami tak boleh blah dengan jawapannya.

Jawapanya serius shit bodoh, mana taknye. Ade ke bagi jawapan “Bagi saya video itu tidak salah, lagi pun ianya dimuatkan dalan Youtube untuk pasaran Amerika.. terpulanglah kepada masyarakat di negara ini untuk menilai sama ada menerimanya atau tidak.”

Youtube is worldwide dan takde sekatan dari mana-mana negara lain kecuali China kot, bile dia upload ke Youtube secara automatik dia mempromosikan muzik video kualiti tahi dan lucahnya bukan sahaja di Amerika tapi di seluruh dunia! Apa dia ingat semua orang bodoh ke atau kami rasa dia yang bodoh.

Lagi satu muzik video tu kan ada yang Bahasa Melayu? WTF Gambir Saifullah!

Tagged with:

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

22 comments

  1. Buat vc untuk pasaran US? WTF!!!!! nk masuk pasaran US kena buat VC yang ada adengan lucah ker? Ko ingat dorang kagum ker nk tgk VC ko yg meloyakan and quality out!!! Come on la beb…zee avi…yuna adalah contoh yg terdekat. Tak perlu pun nk buat benda 2 bodoh mcm tu…dorang da popular! Aku bukannye dengki ke hape…tapi x boleh terima dgn kenyataan gambit kat twitter,memang kurang ajar!! ko samekan manusia dgn anjing. Ko mulia sgt ker?? Gambit Puiiii!!!!!!!!!

  2. yea betul tu maria, biar si gambir sedar sikit..

  3. aku rasa yg bodoh dan anjing sbnarnya c gambit la.nak masuk pasaran us konon..hahahah.blah la lu.sepatutnya dia malu ngan diri sendiri.dan lebih malu ngan pelakon cilik dan comel tu.budak tu lebih profesional dr gambit.come on la gambit..sepatut nya ko terima teguran untuk kebaikan.bukan nak melenting atau maki hamun,tak perlu nak mengelabah la.be pro la gambit.ko je rs apa yg ko buat tu btol..abis,klau btol apasal ramai yg tak suka.tu maknaya apa yg ko buat tak btol dan memalukan.aku rasa kalau ko terima teguran owg ramai,mesti masalah ko ni tak berpanjangan.kan….?

  4. anak Melayu, agama I

    ade hati nk masuk pasaran US.. puiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.. sedar la diri woiiiiiiiiiiiii GAMPANG eh GAMBIT. cetek agama satu hal tambah lg ilmu keduniaan ko pun xkhatam lagi..

    ANJING tu sebenarnya sesuai utk kau GAMBIT je yg asikkk menyalak.. aaauuuuuuuuuuuuuuuuuuuu..

  5. video clip yg sgt memalukan..ap la gambit ni x profesional lgsng..

  6. pasaran US nak kene jual sex jugak ke? buat malu lah gambit ni.. mcm org kite skrg ni bodoh ke? GELI tau tak.. dan FYI.. tak terangsang pun tgk VC ni.. MALU ya amat adalah.. xtau apa motif sbeno nye..

  7. skrg ni semua org dah tau dlm kepala otak gambit ni bila pikir psl US je mesti nk kne ghairah2. ingat org US ni cuma tau layan sex je kot. fikiran yg terlalu tipikal n sempit bg org yg ngaku dia ni educated. sia-sia je ngaji tinggi2 kalo tahap pemikiran stakat kt basement je.

  8. masalahnya.orang us pnye VC lagi gempak.gambit buat VC mcm tahun 70 an dia org.aku rase orang us pon gelak je kalau bawak p sane.haha

  9. Gambit2…prangai mcm jamban!!

  10. Bwahahaha..

    makin nampak dah bodohnya mangkuk ni.

    Haish~

    buat malu rakyat Malaysia je.

    eh? upload video di youtube tu..bleh untuk mana2 negara terpilih ja ka?

    Ades…

  11. at first i thought the video was a joke. lol..

  12. gambit masih belum matang. maafkan dia.

  13. tak matang kepala mangkuk dia!

  14. chidori,tau la ko tgh tunggu turn belakon porno arahan gambir serawak tu. aku rasa otak si gambir tu kecik aje, lubang idung dia aku rasa lagi besar dari otak dia, sebab tu dia tak boleh berfikir..

  15. org US ada ka nk dgq lagu melayu??????seyes statement pon cm tahi…..hahahahahhaha….ckp pakai pala lutut kot

  16. eeee..pliz laa.. dlu suka skrg gua rase benci n maluat plak kt gambit nie.. insaf la gambit oii…

  17. wahh….sejak kontroversi gambit ni banyak pulak nickname gambit nih…gampang lah, gambir serawak lah, gambutlah…wakakakaka kruw

counter statistics