Sunday , October 2 2016
Home / Dunia Artis / Keluarga bahagia Abby Abadi dan Farhan (7 Gambar)

Keluarga bahagia Abby Abadi dan Farhan (7 Gambar)

Abby Abadi dilihat semakin rancak memuat naik gambarnya bersama suami dan keluarga tercinta. Sebelum ini, Abby juga telah memuat naik gambarnya berbuka puasa bersama keluarga suaminya di rumah mentuanya. Gambar penuh selepas ini.

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

Bakal lahir anak pertama, Nad Zainal tayang baby bump (14 Gambar)

Nad Zainal akan menyambut kelahiran anaknya sekitar bulan Oktober. Berikut antara gambar-gambar baby bump Nad ...

17 comments

  1. Benda baru khawin..kentut pun wangi

  2. BESE LA..laki muder uolls..wkakakaka

  3. ramai yg muda2 tu…laki aby tak tergoda ke?

  4. tak yah tunjukkn kebahagiaan tu berlebih2….baru beberapa hari kawin..sok masuk setahun tau2 la….

  5. baru2 neiii tunjuk sket jer laaa keromantikan tuh…simpan untuk buat peribadi jer laaa…excited sgt!!!

  6. Biarla dia..patut doakan kebhagiaan dia..artis ni kalau snyp,org kata ada mslh rumah tgga.bila upload,kata ngada tjuk kebhagian lak..xpaham dgn org minda cetek ni..korang tu nk makan pn upload bgai nak rak..cett poodahh

    • Klu sekali sekala dia upload xpe…klu dh tiap2 ari tu bkn nama mnunjuk2 ke? Islam pun x suka umatnya menunjuk2…biar la bsederhana…

  7. nasihat sy arbaiyah xyahla nk show off sgt..newly wed mmg smua indah..ingt..perkahwinan bkn utk sehari dua..masih pnjg lg perjalanannye..kita xtau apa kesudahan dan pengakhirannye..
    semoga kekal selamanye..

  8. Kita manusia ni bila ada ssuatu yg menggembirakan,kalau bole nk smua tahu kita bahagia..mcm org bru kwen,gbr kwen sj dlm fb,instagram,twitter wpun org cuma nk tgk takat 2 3 gbr je..bila dpt by,gbr bby lak pnuh di upload..bda tu normal la..jgnla bg komen negatif kt dia.kita manusia ptut doakan kebhgiaan org lain..insyaAllah yg positif tu dtg kt kita balik

  9. What about 5 years more?

  10. Semoga berbahgia hingga akhir hayat

  11. Manusia mmg mcm tu, jeles memanjang. Kan bagus tunjuk kebahagiaan! X Kira lah bp Kali dia nk upload. Memeriahkan suasana….

  12. alahai bebudaknya laki dia…bolehke bertanggungjawab ngan isteri n anak2 aby tu? macam budak 2 baru nak enjoy je…lama2 nanti rasa bosan la tu lebih2 lg bila budak2 tu merengek-rengek nak manja…rasa cam tak yakin je….

  13. ee..otak…kolot la korang ni..x berkembng lgsung..biar la dy nk ltk gmbr mcm2 tu..at least kta blh folow n cntohi kbhgiaan y dy ada skrg…

  14. ptotlah da kurang meroyan..dpt melunaskan nafsu yg da lame tersimpan.maklumlah..Allah ciptakan manusia mmg ade nafsu kn..hahhh!! proven!

counter statistics