Wednesday , September 28 2016
Home / Gossip Panas / Kemesraan Norman Hakim & Memey Suhaiza di mahkamah

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

02-remy-ishak-pasang-bodyguard-mediamalaya

Remy Ishak kini dikawal pengawal peribadi selepas terima ugutan bunuh (7 Gambar)

Pada bulan lepas, kami ada memaparkan berita dimana pelakon, Remy Ishak menerima ugutan bunuh gara-gara ...

8 comments

  1. da buat kerja yang terkutuk pun memey ni boleh senyum-senyum bila keluar dari mahkamah.Memang dia ni muka tak tahu malu dan kulit di memang tebal sangat macam kulit badak. Muka je macam budak kecik tapi kerja yang dia buat mak oi…Benci nak tengok manusia jenis macam dia, mengatal nak rampas suami orang kan ada banyak laki yang belum kahwin kat luar.Si Norman lagi satu da ada isteri cantik dan baik hati macam abby tak bersyukur.Tapi tamak sangat nak lagi satu….Bertaubat lah oi……

  2. urmmm biasa la dak felda mmg cmtu..
    jakun sket la…urmmm…

  3. MMG SI NORMAN NI TAK RETI BERSYUKUR..MEMEY KO MMG MUKA TAK TAHU MALU LAH..KALAH TEMBOK BESAR CHINA..

  4. emm memey,apalah ada dlm kepala otak ko ni rrrr…..
    bole fkr sndiri lah beb,tk yah minta2 nasihat dri c norman tu…dia yg bawa ko ke jln kmaksiatan pun ko nk minta nchat dri dia..
    bgus ko minta nsihat dari pegawai jais yg tgkp ko aritu…..
    ooo..tk ble gak nanti ko rampas lak dia,marah istri pegawai tu..
    jgn mrh…yg baik dan buruk kita akn fkr sndiri….
    lagi baik ko minta pendapat dari family n org2 yg berpendidikan agama dan bukan dari org yg da bpengalaman beristeri dan bkn dri org yg bpengalamn dlm bidang lakonan…k…fkr2lAH SENDIRI…
    IKUT KATA HATI MGKIN MATI SENDIRI IKUT KATA AKAL DIRI AKN DIHORMATI,DSAYANGI,DCONTOHI…ALLAH LETAK KITA DISISINYA SESIAPA YG MENURUTI PERINTAHNYA….

  5. best dapat mak mcm mak norman….. baik giler….. sedap dak norman ngejekan anak orang… cubale kalau kena kat batang hidung anak pompuan dia????
    apa jenis tanahle yang dia dapat kat alam barzah nanti ????? mesti ada pompuan baik macam memei yg jaga diakan???? menantu mcm tu boleh bawak kat dalm kubur agaknye..
    jgn anak nak jadi rebutan……. memeikan ada….. baka dia mesti jadi baka baik….. Class A katakan…. kalau tak,…. carile artis baru jadi pengganti memei plak….
    slamat cari……

    • tak yah la memey ko nak berlakon..menyesal konon ..bagusnya penulis skrip kisah korang,dialog bela diri korang dah berapa lama korang hafal …dah lepas 3 bulan baru berani kuar tv..ambil masa konon ..tak yah lah ko nak rugikan air mata palsu ko tu.. tak de maknenya..berapa kilo bawang merah bawak nak tenyeh kat mata ko tu,..norman lak..tak yah lah tunjuk alim..ingat bila ko sembahyang depan orang ramai orang lain boleh buta mata macam ko tu ..yang buta mata tengok memey gedik tu…boleh wat bini ke memey tu..

  6. ehem…ehem…Memey ko ni prmpuan jenis apa ah?? aku dah agak mmg kau ada affair la ngan Norman bodoh tu.hri tu ko kuar kat Wanita Hari Ini,patutnya ko mta maaf ngan Abby n ckp yg ko tu takda apa2 dgn Norman tp kau ckp mta maaf jer,siap kata terpulang plak kat org nak terima @ tidak.Mmg nmpk sgt tak ikhlas laa!! Kau ni kan,mak kau prmpuan,ada jg sedara-mara kau prmpuan… kalau tak blh nak faham hati dan perasan org prmpuan,baik kau blah!! hipokrit!! tak tau malu!! nak nangis konon,eh,takda maknanya laa.kalau pegawai JAIS tu tgok kau nangis pun,dorang tak nak.Kau tu binatang,tak berhati perut.Mudah-mudahan Norman tinggalkan kau mcm mna dia buat kat Abby.Amin.

  7. 2 spesis BELANGKAS yang akan membuatkan kita muntah hijau..UWEKKK

counter statistics