Thursday , June 4 2020

Kenapa dengan kesan melecur di tangan Dira Abu Zahar?

Kami tak pasti mengenai ini pernah keluar di mana-mana berita hiburan. Tapi kami agak musykil dengan kesa di tangan Dira Abu Bakar ni. Gambar penuh after the jump.

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

Puteri Aishah positif COVID-19, kini mulai rawatan

Umum ketahui pelakon Puteri Aishah telah disahkan positif COVID-19 selepas pulang menjalani penggambaran di Scotland …

10 comments

  1. amboih sharp mata dia zoom nooo…

    • aku perasan tangan dia buruk masa mengacarakan melodi yang episod akhir fafau jadi host… kamera ada terzoom tgn dia, nampak mcm mengelupas teruk mcm tu, kalau boleh berubat, gi lah berubat k…

      • tgn die bukan melecur @ penyakit..tp krn bekas eksiden moto..dlm nona ahad(2/10/2011) die citekn kisahnye..

  2. A y e s h a Ramlee

    jatuh motor kot..

  3. ek eleh..tgn lebam sket pn nk kecoh..stendet la tu..bkn die sorg je pnh lecur..xde ms nk lyn! wakakaka

  4. Ler, apa salahnya lebam/melecur skit. Ada la tu terjadi, waktu memasak ke, waktu guna motor ke. Normal la lebam2.

  5. Trinity Rosz Amet

    something hppen kt dia tuhh kot ….

  6. Dia belaja boxing kot

  7. Ala,sikit jer…

  8. tuuu.. kena minyak panas kot. tgn aku lagi dasatt.. kena minyak letup2 masa goreng ayam. heheh

counter statistics