Tuesday , December 6 2016
Home / Gossip Panas / Kenyataan “Slut” Watie Elite mengenai rampas suami orang

Kenyataan “Slut” Watie Elite mengenai rampas suami orang

Dalam rancangan Melodi 21 Jun lepas, Michelle mengupas isu di mana Watie Elite dikatakan ada hubungan dengan suami orang sehingga menyebabkan mereka bercerai. Watie menjawab apabila lelaki ingin berkenalan dengannya, semua lelaki tersebut mengaku diri mereka bujang dan menyatakan ia bukan salahnya.

kenyataan slut yang dimaksudkan penulis ialah pada minit ke 2:49 ialah apabila Michelle bertanyakan mengenai Watie sudah mengetahui lelaki tersebut sudah berkahwin tetapi masih tetap meneruskan hubungan dengan lelaki itu. Watie menjawab

“Kalau lelaki tu dah berpujuk merayu pada saya cakap tidak, saya nak buat macam mana. Jangan nak salahkan Watie seorang.”

Bukankah beberapa minit sebelum itu apabila Michelle bertanyakan mengenai status hubungan mereka apabila Watie sudah mengetahui lelaki tersebut berkahwin, Watie menjawab

“Saya dah berundur, dah taknak kawan dengan dia lagi dah, saya dah pening kepala, saya dah tak larat dah”

Memang la dah tak larat, asyik kena serang dengan isteri lelaki tersebut, barulah nak unduer sebab pening kepala memikirkan merampas suami orang.

Bengong ke apa Watie ni? Bukankah boleh fikir secara logik apabila dia tidak boleh menelefon atau berjumpa dengan lelaki tersebut pada waktu-waktu tertentu seperti pada hari Sabtu dan Ahad atau pada malam hari, bukankah bermakna lelaki tersebut ada menyimpan sesuatu atau erti kata lain sudah BERKAHWIN! Dan sebagai seorang kekasih kepada lelaki tersebut, Watie mesti ingin berdamping dengan lelaki itu selalu tetapi jika lelaki tersebut sudah berkahwin, bukankah masa yang diluangkan untuk Watie adalah terhad? Ini pun putar alam juga.

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

hp-ayda-jebat-dirampas-mediamalaya

Video Telefon Bimbit Ayda Jebat Dirampas Penganjur Ketika Selfie Lee Kwang Soo

Video telefon bimbit Ayda Jebat dirampas pengawal pengajur ketika beliau dalam cubaan berselfie dengan artis ...

19 comments

  1. takleh nk salahkan watie jgk..mcm kawan sy kena..lelaki tu siang mlm blh dihubungi..n kalo nk jumpe,takde hal..dia blh dtg sabtu ahd..mmg tak mcm laki org..tup tup isteri dia blh telefon kawan saya melalui phone husband dia coz dia bca mesej2 yg laki sengal tu terlupa nk delete..as i said,takleh nk salahkan watie jgk..

  2. cian watie…suma dok tuduh watie salah.tkleh mcm nie.tgklh dari pelbagai sudut.si laki tu plak gatal bkn main ngaku bujang.si bini nya plak jgn sukati ko nk serang org.ingat ko pndai sgt.nie geng2 aku penah kena……ada wife org tu dlm 40++ lh tepon kt opis & hembur ayat2 yg pedas2 kt bos dia, isterinya kata kwn sy ada affair dgn suaminya.(si suami umo 50+ kot) katanya dh sethn dia kumpul maklumat.suaminya dh 3 minggu tk balik rmh konon gara2 suka kt geng aku….tup tup dh hampir 2thn lebih dengar kabar husband dia mmg nk kawin lg tp bkn dgn kwn aku.dgn prempuan yg slalu dok dgn dia bertepon.yg kawin dgn laki dia madunya,yg dia serang org lain.kwn aku yg prempuan tu penah serang mmg tk kenal husband dia pon.skrg kwn aku tk mcm dulu,dh tk aktif sgt.kja pon mcm tk semangat.so…salah sapa…nasihat aku kt prempuan yg serang watie..ko jgn nk main bantai je..mentang2 watie tkde husband…guna akal lh

  3. bese la sume artis mcm tu..laki org ke deme pedulik ape..jnji poket tebal..tu sbb artis kt mesia ni sume hancur..xde harga diri!! rosakkan rumah tangge org je,,kawen cerai..bengong!!

  4. ceh!!, jgn sdap mulut jer cakap !!! tak semua artis macam tu orang biasa pun ada..leleki skarang ni memeng banyak penipu dah kawin pun cakap bujang memeng tak sedar diri… bil ada masalah dgn isteri orang lain disalah kan…

    • tapi salah perempuan tu jugak sebab tak selidik latar belakang kekasihnya yg bergelar suami orang. Takkan hanya berkasih tanpa mengetahui background kekasih kita? B)

    • ko bekap nape? ko artis ke? dh mende btl..artis pandang duit je sume tu..x kire laki org ke ape..deme eran ape..org bese pn ade gk..tp kt sni juz cite psl artis2 mesia yg xde maruah tu je ok!!

    • alah…mmg Watie tu FUCK!artis malaysia mmg suka rampas laki org…ko tu..ckp camtu..mcm pmpuan baik sgt..weh!Tuhan jadikan manusia ni sama je..ada y baik..ada y jahat..kalau ko kutuk laki..aku tanya ko..nabi ada x y pmpuan?ko rasa knapa?knapa Allah berikan hak Jatuhkan talak kepada lelaki?n walaupun camtu…Perempuan adalah Suci….IBU dan mempunyai kedudukan y tinggi darjatnya…jd..laki atau pmpuan…smuanya ada y baik..ada y jahat..toksah la nak banding2 kan……
      mcm xde otak je…..pk la….jgn ikut hati je…..

  5. btl tu mediamalaya..pompan pn slh gk..yg dok mengatei sgt wtpe? wati elite ni pn same je..tgk gaye pn dh tau gatei!!

  6. lelaki sememangnya akan tergoda jika di pujuk rayu, apatah lagi jika yg memujuk rayu tu seorg janda yg dah lama gersang! Jadi , jgn lah nak disalahkan silelaki yg sememangnya ndak sesaja sekiranya diberi percuma atau dlm istilah s'krg, suka sama suka.

  7. salah laki tuh yg dh kawen tp ngaku bujang… dasar jantan durjana… dh ada istri x hargai tp bile istri dh xda lg br nk nyesal nanes x sodah… dasar laki2 yg tatau kenang budi x sedar di untung!!!

  8. Jgn nak salahkan pompuan jer si JANTAN KEPARAT pun gatal juga…kenapa x serang laki dia dulu

  9. Mesti si laki orang tu pandai cover pada bini dia maklumlah nak lepas diri

  10. macam-macam hal skrg ni…

  11. bese la artis mane ade perangai yg elok..sume teruk2 n hancur2 je..jd xkisah la ape jd pd artis..sbb tu realiti hidup sorang..sume xde maruah je..xde yg baik la sng ckp!

  12. lelaki mmg kuat menipu.. hohoho

counter statistics