Tuesday , December 6 2016
Home / Gossip Panas / Kereta Zubir disimbah cat

Kereta Zubir disimbah cat

zubir01

Sangat kecoh satu Malaya apabila satu-satunya wartawan gossip murahan yang paling dibenci artis Malaysia di mana rumah dan keretanya disimbah dengan cat berwarna merah. Tambah gempak lagi apabila suspek yang didapati tidak berpuas hati dengan Zubir telah mencampakkan bangkai ayam berdekatan kereta Waja Zubir.

Pastinya BiPOP hujung minggu ini akan menemui cerita yang sangat menarik mengenai kes ini, tak gitu Zubir? Lagi gambar menyusul…

keta01

ayam01

cat01

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

hp-ayda-jebat-dirampas-mediamalaya

Video Telefon Bimbit Ayda Jebat Dirampas Penganjur Ketika Selfie Lee Kwang Soo

Video telefon bimbit Ayda Jebat dirampas pengawal pengajur ketika beliau dalam cubaan berselfie dengan artis ...

7 comments

  1. padan muke..
    "kulit ku kebal..
    ingat ko kebal..??"
    untung gak..
    dah ade ayam sekor tuk rendang raye..
    awawawawawa

  2. hmm.. sendri mau ingat le. ni kes sbb pulut santan binasa.
    Kes makhluk mana ntah buang bangkai khinzir ke masjid kat UM tu lagi le mengharukan… stakat ayam je, goreng pon sodap hehehe..
    Tp kpd yg berkenaan, xde maknanye simbah2 cat atau bg bangkai ayam etc, mcm org pengecut je, pepehal confront leh…undang2 kan ade.
    Pesal guna cat merah, guna cat hitam terus, hitam tu kan = darkness, evil, devil, demons teng3x…

  3. die ni kan ske siar gosip2 artis mcm2..tu psl la kene bls dendam la tu..uhu

  4. bahaya keje wartawan nie nasib baik la aku xkeje wartawan

  5. well, serve him right….nasib baik tak baling bom katak…ko jadik katak baru padan…ingat menfitnah tu sama dosanya deng membunuh. Udah udah lah tu…tulis lah benda yang menafaat sikit…macam lah ko tu perfect…plezzzz….

counter statistics