Wednesday , December 7 2016
Home / Gossip Panas / Kes khalwat Norman Hakim & Memey Suhaiza, waran tangkap dikeluarkan

Kes khalwat Norman Hakim & Memey Suhaiza, waran tangkap dikeluarkan

Diam tak diam, kes khalwat mereka berdua ni dah masuk 2 tahun dah. Untuk makluman uols, kes mereka ni start pada 30 Oktober 2008. Dan yang pasti kes ini sudah nampak sampai ke penghujungnya kerana 29 Julai ini adalah tarikh keputusan kes tersebut. Kami pula yang rasa tak sabar.

Tapi apa yang menariknya, mahkamah rendah syariah telah mengeluarkan waran tangkap buat mereka berdua kerana kedua-duanya gagal untuk hadir dan alasan ketidakhadiran yang tidak munasabah.

Norman Hakim memberi alasan sakit di atas ketidakhadirannya namun tiada sijil cuti sakit dikemukakan, manakala Memey hanya mengatakan berada diluar kawasan. Kelakar bukan, maybe abang Norman sakit dia takut untuk disoal jawab wartawan so ambil keputusan tidak hadir sama.

Sabo je la.

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

hp-ayda-jebat-dirampas-mediamalaya

Video Telefon Bimbit Ayda Jebat Dirampas Penganjur Ketika Selfie Lee Kwang Soo

Video telefon bimbit Ayda Jebat dirampas pengawal pengajur ketika beliau dalam cubaan berselfie dengan artis ...

13 comments

  1. inila contoh artis2 yg hipokrit….

  2. mahkamah suruh datang cara elok, dorang taknak datang, nak tunggu kena tangkap baru nak datang kot

  3. baru ko tau…

  4. pasangan paling bangang abad ini

  5. Ye tak ya… Yg makhamah pun satu…. Ni dia ekor hamlau punya kes apasal lama sgt sampai nak dekat 2 tahun pun tak selesai lagi? Itu bahan bukti tilam toto dan tuala agaknyer dah keluar kutu dan lumut!
    Mengalahkan kes bunuh!
    Tido kape???!!!!

  6. padan muka diaorg! sumbat aje diaorg ni dalam jail!

  7. Dan akhirnya..

    Ingat jadi retis ni kebal lah eh? blh skip bila datang surat perintah mahkamah?

    Sudahlah berkhalwat, menipu lagi..sekarang ni..

    rasakan..

    Eh, ter'emo pl..

    sory!

    hahahaha

  8. penipu kuat ,yg jantan suka berlakon sopan , yg betina suka jadi pak turut ,,sesuaiii nak jadi laki bini

    • Bwahahaha..

      Gabungan yang epic!

      terbaik!

      • saya mintak jangan lah buat provokasi yang bukan-bukan. mana la tau norman hakim benar-benar sakit dan memey ada hal yang dia kena buat. oleh itu, janganlah pandai menuduh-nuduh ja. kalau salah kan dah dapat dosa.

        • alololo….. cian guh kat norman hakim tu kan.. yerlah,sbb dia hakim lah dia suker hati dia jer nak buat aper.. dah tau sakit,knp tak hntr surat sakit???… kot norman yg sakit,naper memey lak yg tak p… aishhhhh.. ramai sungguh yg masih tak p sekolah.. pandai tapi agak2 tak berapa nak cerdik…

        • erk.. lagi satu.. dah alang2 awk ckp hal dosa tuh.. sy agak2 awk nih sedara norman n memey kot.. boley tak tlg suh norman kawen akad nikah cepat sikit?.. sy bosan lah tgk muka2 murahan ni.. bkn aper,dah dosa tu kan,baiklah halalkan ajer.. tok sah buat grandmrand lah.. org pun dah tahu dah.. kalo buat majlis grand pun buat pereabis duit ajer.. kalo majlis hebat pun,kami tgk cam persembahan badut2 kat funfair aje.. norman pun dah bekas org.. kalo mcm datuk k tu lain lah kot.. memey pun dah org semua kenai dah.. tak dak jantan dah sggup.. jd tulunglah suh norman tu cepat2 sikit.. sian gak kat memey jd badut kg..

counter statistics