Tuesday , September 23 2014
Home / Dunia Artis / Khairul Fahmi Che Mat dan Leuniey berdating tepi pantai (3 gambar)

Khairul Fahmi Che Mat dan Leuniey berdating tepi pantai (3 gambar)

Amboi Khairul Fahmi Che Mat dengan Leuniey ni. Sejak officially umumkan hubungan intim mereka berdua, makin kerap upload gambar bersama plak. Pasti ramai gadis yang geram tengok kemesraan mereka berdua berdating di tepi pantai ni. Gambar penuh selepas ini.

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

19 comments

  1. sedap la lu……

  2. amboiiii mantap nye dada leuney…patot apek tegile2

  3. sapa perempuan nie LAYER, DOCTOR, TEACHER……. x der yang lain ker….. ramai lagi yang CHANTIK….

  4. Aku lagi hensem….awek nie silap orang

  5. on top best ni…. heheheh

  6. aku terasa nk ramas2 laa dada leuney ni…stim plak aku tgk….nape kau pilih si gigi jaws ni leuney???aku lg kacak,mantap,panjang……

  7. gigi jaws pon ,ramai peminat.kau ada?????????????

  8. kesiannnnn….

  9. ewah cantiknye bahasa lu beb….agak2 la nk ramas pun…

  10. kalu wa jadi apek wa tendang lu sampai bukit jalil

  11. peminat psl bola bule laa aku terima…tp kalo psl betina,taraf tapak kaki aku je gigi jaws tu??ko pun peminat dia gkke?? syabas syabas

  12. ape kes g pantai kasut 10 inci..buuuu

  13. isk3 apek2.. ari tu masa mula2 xngaku.. leuniey nie putus tunang kan? semoga bahagia la

  14. baso bengong siakap senohong

  15. mak ai kasut ko leuniey…..xterbenam ke dalam pasir pantai tu…..

  16. alahai meluat la aku tgk dua orang ni…mcm dh xde org lain ke si leuniey tu…model2 lain kan ramai lg yang hensem!!!!

  17. ta habis2 ke citer die nih . bosan :(

  18. entahnye…salah pilih raasanye si Apek ni…fikir lagi..u r still young….pilih lh yang senang nk dipandu ke jalan syurga..sebab awk bukan ada masa pun nk bimbing dia …bz kn ngan bola…..

counter statistics