Tuesday , May 26 2020

Khairul Fahmi Che Mat kahwin Disember 2012

 

Khairul Fahmi Che Mat, atau lebih dikenali sebagai Apex, penjaga gol skuad kebangsaan akan menamatkan zaman solonya pada Disember ini dengan gadis pilihannya, Nur Eilunie Natasha Nazri atau lebih dikenali sebagai Leuniey.

Setelah semakin banyak gambar-gambarnya bersama kekasih tersebar di internet. Apex telah mengumumkan bulan perkahwinan mereka. Menurut sumber, majlis perkahwinan mereka akan diadakan di Hotel Renaissance, Kota Bharu dan Hotel Perdana Beach Resort, Kota Bharu.

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

Puteri Aishah positif COVID-19, kini mulai rawatan

Umum ketahui pelakon Puteri Aishah telah disahkan positif COVID-19 selepas pulang menjalani penggambaran di Scotland …

10 comments

  1. Dah "pakai" baru nak kawin..puiiiiiiiiiii

  2. tros kawen jeke? nape xnak tunang dulu???da xtahan le tu

  3. ok la tu…tak yah pening2 pala nak gado2 nak blk ry nanti…senang blk satu hala jer…tp kalo gdh gak lps tu…blk kg msg2…hehehe

  4. Bukan Klate Busuk

    Gigit jari sendiri lah jari jerami runcing…hahahaha..lepas lah ko! Kalau nak banding dgn minah ni, jauh panggang dari api jek…luar dalam ko tewas..free hair win!

    • apek tak,amoy pn tak

      ko ni cite lama dok kecoh2 knape?jejari tu pn dh bhgia.kepochi le lu ni.dh xda jodoh nk tahan xamane pn x guna jgk.be grow up dude!

  5. ade aku kisah

  6. style louney bergambar dari dulu sama ja…..buring tingok la,,,buduh

  7. dorg yg na kawen korg sibuk buat pe ?? ~,~

  8. kau ade? mcm tu?

    tak baik mengkata owg…jodoh allah yang tentu kan..!!

counter statistics