Sunday , December 11 2016
Home / Dunia Artis / Khairul Fahmi Che Mat kahwin Disember 2012

Khairul Fahmi Che Mat kahwin Disember 2012

 

Khairul Fahmi Che Mat, atau lebih dikenali sebagai Apex, penjaga gol skuad kebangsaan akan menamatkan zaman solonya pada Disember ini dengan gadis pilihannya, Nur Eilunie Natasha Nazri atau lebih dikenali sebagai Leuniey.

Setelah semakin banyak gambar-gambarnya bersama kekasih tersebar di internet. Apex telah mengumumkan bulan perkahwinan mereka. Menurut sumber, majlis perkahwinan mereka akan diadakan di Hotel Renaissance, Kota Bharu dan Hotel Perdana Beach Resort, Kota Bharu.

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

Gambar Terkini Awie bersama-sama isteri dan anak-anak (6 Gambar)

Baru-baru ini Awie telah berkongsi gambar kehidupannya selepas diijabkabulkan pada 7 oktober lalu dengan pilihan ...

10 comments

  1. Dah "pakai" baru nak kawin..puiiiiiiiiiii

  2. tros kawen jeke? nape xnak tunang dulu???da xtahan le tu

  3. ok la tu…tak yah pening2 pala nak gado2 nak blk ry nanti…senang blk satu hala jer…tp kalo gdh gak lps tu…blk kg msg2…hehehe

  4. Gigit jari sendiri lah jari jerami runcing…hahahaha..lepas lah ko! Kalau nak banding dgn minah ni, jauh panggang dari api jek…luar dalam ko tewas..free hair win!

    • apek tak,amoy pn tak

      ko ni cite lama dok kecoh2 knape?jejari tu pn dh bhgia.kepochi le lu ni.dh xda jodoh nk tahan xamane pn x guna jgk.be grow up dude!

  5. ade aku kisah

  6. style louney bergambar dari dulu sama ja…..buring tingok la,,,buduh

  7. dorg yg na kawen korg sibuk buat pe ?? ~,~

  8. tak baik mengkata owg…jodoh allah yang tentu kan..!!

counter statistics