Saturday , October 1 2016
Home / Dunia Artis / Khairul Fahmi Che Mat & Leuniey, Nona Disember 2012 (9 gambar)

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

Bakal lahir anak pertama, Nad Zainal tayang baby bump (14 Gambar)

Nad Zainal akan menyambut kelahiran anaknya sekitar bulan Oktober. Berikut antara gambar-gambar baby bump Nad ...

13 comments

  1. begamba sakan ko eh….tgklaa nanti setaun dua cmane…begamba cmni lg ke x

  2. Semakin lama macam semakin tak berapa nak fokus masa main bola sepak. Terlebih liputan yang media berikan, lebih banyak diglemerkan hal peribadi daripada keprofesionalan kerjaya.

  3. Patut laa bolos gol, otak ke lain rupanya…

  4. org kelantan berpegang mcm ni ker sblm kawen??

    • Knapa perlu ckp org kel brpegang mcm ni.org mana2 pun sama jika bt slh ttp slh.xperlu prejudis pd etnik serta bangsa.islam yg mendidik bangsa.mf sy menegur
      _mawar dr hulu kelantan_

  5. knapa nk di kaitkn dgn org kelantan..hak individu.dosa pahala tanggung sdiri…apedaaaa

  6. Biasa la adat permainan ada menang dan ada kalah …:)

  7. Tgk cara diorg bergambar mcm dah lame no kenal… Putus tunang kemarin mmg dah plan kot… Saje citer kebetulan konon….

  8. peh…sedap ni….aummm aumm..

  9. Siapa perempuan ni artis ke? meluat , perasan glamour..cukup 2 tahun kena tinggal..dia tu bukan buaya lagi tapi naga..

  10. sedap dpt jilat

  11. Dia ni pemain bolasepak ke… model majalah? patutlah teruk sejak akhir2 ni.

  12. bukan nak kata ape la tapi perasan tak famili belah pompuan ni yg lebih bergambar & nampak nak glamor sama, walhal mak ayah apek x de pun dimuatkan skali..mentang2 la org susah…

counter statistics