Friday , November 28 2014
Home / Dunia Artis / Khairul Fahmi & Leuniey selepas berkahwin (11 Gambar)

Khairul Fahmi & Leuniey selepas berkahwin (11 Gambar)

Sekejap je dah nak sebulan perkahwinan mereka. Mesti ada gambar-gambar menarik mereka berdua selepas berkahwin kan? Lagi gambar selepas ini.

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

10 comments

  1. super chomeyy!! all the best..

  2. SEMUA GAMBAR MONCONG MOLOT…ISK IISK ISK…ingatkan anak2 pompuan ja suka molot itik…ropenyer..yang llaki pun sama

  3. Apek mahal tak gigi siong dia tu…yang lain x lawa

  4. Muncung sebab asik menyonyot…..

  5. alolololo so suwitt. muka leuniey neh mmg santek gila. x jemu tengok

  6. bila tgk si looney tune nih. jejari runcing tu betul2 overated sungguh.

  7. wahhh come2

  8. bahagia lah slalu………………

  9. santeknyer si leuniey ni!!!…untung KFCM…semoga jodoh mereka kekal hingga ke akhir hayat…amin!

  10. roziadie sulong

    2 2 same cantek same padan…

counter statistics