Sunday , December 11 2016
Home / Gossip Panas / Khir Rahman tegur Gambit Saifullah usah kaitkan filemnya

Khir Rahman tegur Gambit Saifullah usah kaitkan filemnya

Kami dah malas sebenarnye nak cite pasal Gambit ni, maklumlah dia ni seekor “anjing” yang ganas, sukar untuk dijinakkan.

Tapi yang ni macam best sikit sebab baru-baru ini Khir Rahman telah menegur Gambit melalui laman twitternya supaya usah samakan karya filemnya dengan video kualiti tahi dan ghairah milik Gambit kerana Gambit telah samakan Anu dalam Botol sama seperti klip videonya iaitu mempunyai adegan lucah dan ghairah tetapi tidak dipersoalkan orang ramai dalam temubual di Harian Metro semalam.

Kata-kata Khir Rahman dipetik:

[quote]@GambitSaifullah Salam..aku mohon jangan dikait bandingkan karya filem ku dgn klip video mu..dalam banyak sudut..ianya jauh berbeza. Tkasih.[/quote]

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

Video Telefon Bimbit Ayda Jebat Dirampas Penganjur Ketika Selfie Lee Kwang Soo

Video telefon bimbit Ayda Jebat dirampas pengawal pengajur ketika beliau dalam cubaan berselfie dengan artis ...

10 comments

  1. bhahaha..

    fapping lh pula!

    cisss..

    biasalah.. mst tus petik2 nama urang lain kn..

    'anjing' dah tersepit!

    pandai2lh lu lepas sendiri der!

  2. hahaha

    kelakar!

    tapi gambar no.4 tu, dia sedang buat apa 2?

    haha

    Entry Terkini: <a href="http://www.admiralhafiz.com/2011/06/wordless-

    wednesday-2-ais-jagung.html">

    AMARAN: Jangan baca entry ini pada waktu tengah hari..

  3. Ha3.. Nampaknya lepas nih guna keta kebal la nak tepis. Sendiri buat salah, nak samaklan dengan org lain pulak der..

  4. gambit gambiaq bodo sombong punya orang,,hang ingat hang terror sangat ,hang ni kena masuk sekolah rendah balik belajaq dari darjah satu,

  5. mmg patut pon khir rahman ni tegur gambit..mana blh nk samakan video dia dgn filem anu dlm botol tu..

  6. FAP,FAP,FAP…hahaha.TERBAEK!!! amik ko.

  7. hahahaha….aku tol2 menyampah lah ngan c gambit ni…main fap fap sendiri la plak…hahahahahah

  8. mcm sial jer gambit ni..memang dasar kurang ajar tul lar..video muzik dia mmg xde kualiti pun!!!!kalau nak,face 2 face ngan khir rahman lar…bodo punyer gambit..org mcm dia tak ptt ade dlm industri artis lar.

counter statistics