Tuesday , December 6 2016
Home / Dunia Artis / Kisah Mawi Ekin: Gambar Keluarga Kedua-dua Mempelai

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

3-gegar-vaganza-3-akhir-mediamalaya

Azharina Juara Gegar Vaganza 3

Program yang berlangsung selama 8 minggu ini telah berakhir selepas Azharina telah dinobatkan sebagai juara ...

11 comments

  1. nenek ekin pakai handbag gucci jugak…tapi mana mawinya?

  2. Pihak Mawi .. simple je. Pihak Ekin.. Wow! Cam 'trbalik' lak..

  3. betul tuh..ikin tuh pun bukan sengkek sgt..n respect pada family mawi ..sebab masih dlm kesederhanaan.
    tak dpt bayangkan kalau family si ina tuh muahahahha ..lagi lebeh kot.

  4. aku rase pihak belah mawi yg over…belah ikin simple jek..
    ok lah but nice sgt..anyway selamat pengantin baru for u all..

  5. Pemilihan warna baju keluarga mawi tak kena. JIka warna hijau muda berbunga-bunga bermanik2 tudung dan pakaian lelaki hijau muda plain baru nampak menyerlah.

  6. ekin n ain bagi kaum kerabat dia pinjam kan handbag2 diaorg. tu yg sepesen semua tu. dh tentu si kembat tu byk koleksi handbag. he3. pk pozitip.

  7. aku rasa ok jerla…. family mawi nampak sederhana je… sebelah ekin glamor la.. biasala tu…. belah pompuan kenalah glamor lebih…

  8. biasalah…dah jadi lumrah…rumah dah siap pahat masih berbunyi…
    manusia ni senantiasa memandang salah dan silap org lain…

counter statistics