Thursday , December 8 2016
Home / Dunia Artis / Koleksi Ayu Raudhah & Zaquan Adha berhari raya (6 Gambar)

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

3-gegar-vaganza-3-akhir-mediamalaya

Azharina Juara Gegar Vaganza 3

Program yang berlangsung selama 8 minggu ini telah berakhir selepas Azharina telah dinobatkan sebagai juara ...

9 comments

  1. Mcm bj nk kawen je..

  2. mak aih overnya macam artis! eh dorang memang artis pun huhahiho

  3. datin ct body ketul

    Tak payah lah nak pakai bulu mata palsu yg cukup tebal di siang hari, burux. Tak natural langsung, fake¡

  4. cik Ta gak yang cun..lalalala

  5. kain che ta mcm kain langsir dah aihhhh

  6. terbaekk..

  7. aku minat sgt dgn ayu raudah. tp yg slh tetap kena. tu baju ketat sana sini. tudung dada terbukak hmmmm

  8. yang no 3 tu baju ayu raudhah terlalau ketatlah.

counter statistics