Thursday , August 24 2017
Home / Dunia Artis / Koleksi Ayu Raudhah & Zaquan Adha berhari raya (6 Gambar)

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

Stacy Angie dikecam gara-gara mewarnakan rambunya dan anak (3 Gambar)

Lumrah peminat pasti akan ada saje kecaman yang dibuat tidak kira apa artis idola mereka ...

9 comments

  1. ade aku kisah ke

    Mcm bj nk kawen je..

  2. mak aih overnya macam artis! eh dorang memang artis pun huhahiho

  3. datin ct body ketul

    Tak payah lah nak pakai bulu mata palsu yg cukup tebal di siang hari, burux. Tak natural langsung, fake¡

  4. cik Ta gak yang cun..lalalala

  5. kain che ta mcm kain langsir dah aihhhh

  6. terbaekk..

  7. aku minat sgt dgn ayu raudah. tp yg slh tetap kena. tu baju ketat sana sini. tudung dada terbukak hmmmm

  8. yang no 3 tu baju ayu raudhah terlalau ketatlah.

counter statistics