Sunday , December 11 2016
Home / Dunia Artis / Koleksi cara pemakaian penutup kepala Siti Nurhaliza

Koleksi cara pemakaian penutup kepala Siti Nurhaliza

koleksi-tudung-style

Akhirnya selepas dua tahun ‘bertapa’ tanpa sebarang konsert, penampilan terbaru Datuk’ Siti Nurhaliza menerusi konsert eksklusifnya ‘Satu’ di Istana Budaya baru-baru ini berjaya membuktikan penyanyi tersohor negara ini masih punya aura dan kehebatan tesendiri. Masakan tidak, untuk ketiga-tiga malam perembahan, semua tiket habis dijual. Penulis ingin menunjukkan koleksi cara pemakaian penutup rambut Datuk Siti Nurhaliza. Manakala gambar yang ketiga menunjukkan Datuk Siti Nurhaliza tidak langsung memakai penutup rambut lagi.

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

Majlis Pernikahan AG Coco dan Zuliana Eusoff (4 Gambar)

AG Coco, seorang gitaris kumpulan Indie popular Hujan atau nama penuhnya Mohd Hezry Mohd Hafidz ...

21 comments

  1. hahaha..nk eran ape dgn siti ni..dh die mmg mcm tu..xnak pki tdung udoh xyah poyo2 nk pki selendang konon..tp xde rupe selendang lgsg..merepek je

  2. siti rasa tua kot pakai tudung…tu nak buka balik…tp segan plak dah janji nak pakai
    lu pikir le sendiri…………….

  3. janganlah pakai terus siti buat malu je..tak sedar2 lagi k..

  4. siti…suara sedap manapun kalau tuhan nak tarik blk sekejap je..jgn persendakan agama

  5. emmm..minat kat dato ct..tapi tu la..bab tudung ni..emm..mmg la dia kata belum terbuka pintu hatinye untuk bertudung sepenuhnya..tapi..kan ke dah pergi Mekah..sepatutnya bial balik Mekah tu..diri kita ni bersih..tpi klau dah nmpak rmbut apa cite..mmg..kubur masing2.. tapi apa pula pandangan bangsa lain n agama lain..kalau diaorg tnyer..boleh ker dah balik Mekah tak pakai tudung…apa kita nak jwb..nak jwb ngan sesama agama senang tapi yang berlainan agama ni susah ckit…bukan ker dah menjatuhkan martabat agama kita..ntah la..

  6. CT TAK MAU PAKAI TUTUP AURAT LAGi LAGI PUN DATUK K TAK SUKA

  7. tak nak anak kerr??

  8. :*..tak habis2 isu tudung dato ct ni…udah2 ler duk mgutuk .. pandai cakap org persenda agama konon….spatutnya Cermin Diri dulu, Sempurnakah diri kita sbagai seorang MUSLIM SEJATI… stiap orang ada lebih & kurangnya dr pelbagai sudut..

  9. setiap org ada lebih dan kurang..betul…tp sekadar menasihati sesama islam, boleh rasanya…sebagai umat yg mengejar gelaran musim sejati ,kita harus saling nasihat menasihati..dan klau boleh jgnla menyokong sst yg terang2 nampak salahnya….
    (sekadar memberi komen,) hehehe

  10. musim lak…MUSLIM…HEHEHE…
    (kang x faham lak)

  11. Xpe aa…kang smpi masa ye tutup aaa aurat betul2. At least pakaian dia tetap sopan gtu…. cukup kain dan benang ehheeh… sendat je aaa sket tp ok aaa dr artis2 lai…

  12. ermm eh kornag mana tau dia x tutup kepala utk gambar ke 3 tu…dia tutp kepala la..
    aku pegi time tu…dia pakai kaler itam….so klo dr jauh nampak mcm rambut je…kornag tu bodoh….buta mata….keje nak kutuk org je….korang tu bagus sgt ke….ayik kutuk org dosa korang betambah ari2….korang memang le nak tempah nama kat neraka……pasal ct nak bertudung cara mana itu dia hal dia….dgn allah…kita dah ckp tapi klo dia x nak pakai tu terpulang kat dia…
    yg pasti pakaian dia still menutup aurat…..lo pakai turung tapi pakai kain belah nampak betis nka watpe…ada pulak tu pakai tudung panjang nih..tapi pakai skirt paras bwah ckit dr lutut…bodoh x…pastu pakai baju pendek n ketat sampai nampak sua dlm g string…kan bodoh nama tu…bangang…

  13. Salam
    Biar la siti nk pakai tudung ke nak buka ker…kubur lain2..
    Baik kita ni sebagai manusia betulkan diri kita sendiri sebelum nak mengata org lain..PIKIR SENDIRI lah…Silap hb kena pergi jumpa SITI untuk minta maaf sebab banyak mengutuk die..kuang3X

  14. semoga Allah membuka pintu hatinya…. amin

  15. doakan yang terbaik buatnya….
    moga cepat menerima hidayah dari Illahi…

  16. Agak2 dah berapa tan metrik dah dosa yang tuan punya forum ni dah tanggung ek?
    Udahla mengaibkan orang dengan entri ntah ape2, itu belum campur lagi artikel2 yang menggalakkan orang mengutuk2 personaliti yang di'artikel'kan…Orang yang mengutuk pun berdosa, tuan punya forum pun bertambah2 dosanya…
    Nauzubillah…

  17. Sanggul Tok T gambo no. 3 tu cam sanggul nenek aku masa muda2 dulu2 sejibik…

  18. nampak hipokrit.. better jgn pakai. macam main2 jer. Tudung tu salah satu pakaian menutup salah satu aurat tp tak tau la plak apa ct nak tutup kat kepala dia. nak kata tutup rambut.. tetap nampak rambut nak kata tak tutup adala separuh di tutup.tak paham.. ct je paham

  19. ada yg marah bila ct di kritik cara pemakaian tudung dia tu tp sapa suruh jd artis kalau tak sanggup di nilai. Dah dia pilih utk jd bahan tontonan umum.. apa je dia buat, dia pakai, dia pegi mesti org nak tgk & tahu.so, terima je la.. lgpun jgn menidakkan apa yg sudah jelas. Memang cara dia bertudung macam tak bertudung so apa lagi org nak cakap. xkan nak pejam mata cakap ct bertelekung sampai lutut lak kan..

  20. manusiaxpuehatiktct

    bodo yg artis fanatik ni,korang2 yg bz nk backup2 die konon,bodobodo..bkn ko dpt pe pom bodobodododododooo..pgi konsert sne pom bodo,bododo~
    sape yg backup2 die tu same je bodo2..bododo,hahaha..

counter statistics