Monday , September 26 2016
Home / Dunia Artis / Koleksi Fasha Sandha beraya rumah mertua (6 gambar)

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

03-instagram-umie-aida-digodam-mediamalaya

Giliran Instagram Umie Aida Pula Digodam (4 Gambar)

Dah semacam trend pula selepas akaun Instagram seorang selebriti digodam, ia berturut kepada selebriti lain. ...

15 comments

  1. fasha cantik..i loike!

  2. Muke jejai sama mcm dr rozmey la aku tgk

  3. woww..da ok dgn mertua..yela dh nk dpt cucu br..kehkeh..jejai ni rmbut botak kot..wkakakak

  4. cm lakonan jelaa c fasah sendat ni….muke mak metua cm tak rela je di salam menantu??? masih tak dpt terima kenyataan lgke??? kui kui kuiii

  5. Tgk air muka Fasha‥ she's not that bad afterall‥

    Seriously she doesn't hv tat bitchy meluat looks!

    Allah SWT dah tentu kan jodoh dia dgn jejai‥

    Makcik Sri tu mula2 tak sukaaaa muka step benci.

    Kalo pandai jaga hati ikhlas, tak perlu sampai ke tahap MENGAMPUUU‥ lama2 nanti Makcik tu akan sayang menantu jugak‥

    Tengok lah cerianyer muka jejai akhirnya kekasih idaman jadi isteri nya yg sah!

    Yg jadi batu ronsen aje yg tak akan senang duduk‥

    Makan hati berulam jantung ler jawabnyer‥

  6. udah udahlah tu semua…doakan mereka bahagia….tak suka pun tak yahlah over2….biarkanlah mereka dengan kehidupan mereka…semoga Allah memberi hidayah kepada kita semua termasuk saya…amin

  7. akhirnya lembut jgk hati mak mentua fasha ni..alhamdulillah :p

  8. x caya laki dia ad racing yg sbnrnya,mst dia x dundang raya bersama sbb ND nk raya dulu,tgklah mak mertua dia tu pakai baju kelawar je,pak mertua pon baju cam pakai dok umah aje,xkn org kaya pakai bj biasa2 je,ipar duai pon tgk lah bj pon biasa je.hai kesian lah ko sendat nmpknya klu ko lahir smpi tujuh ank pon mrtua ttp xsuka ko..padanlah muka.

  9. setuju ngan siakap senohong n fiza…

  10. betullah ni silap2 tengah malam masing2 macam baru dikejutkan dari tidur je.bukan ke kalau pagi raya masing2 dgn baju yang anggun n berseri2 tengok muka mak jejai pun tau kan.kesian lah ko sipasha snedat,

  11. JEJAI JONGOSSS!!! HAHAHAHAAH EXOTIK TOL KO FASHA…

  12. mcm x hapy je keluarga jejai nie… sian aku tngk si pasha… nk bt cm ne kn dh nasib……

  13. Allah dh tentukan jodoh setiap manusia… Ko sape nak menidakkan hukum Allah?

  14. aku rs fs n jejai ziarah je kot…ambik berkat raya…fs nie pun aku rs dia tak kisah kuarga mertua dia nak terima dia ke tak…janji dia dpt jejai dah…tgk muka mak mertua dia dah tau mak mertua dia tak suka kat menantu dia…nak bt mcm mn fs sendiri yg nakkan jejai sgt2 kan…jd kene la tanggung kalo mak mertua tak dpt terima dia…tp kalo fs pandai dia kn la ubah dr dia jgn pakai seksi2…mulut jgn cabul (kang jd mcm rr)…lm2 terima gak la mak mertua dia nanti…

counter statistics