Saturday , May 27 2017
Home / Dunia Artis / (Koleksi) Gambar Majlis Aqiqah Anak Nora Danish

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

Nassier Wahab dianugerahkan DIMP, bawa gelaran Datuk

Sekalung tahniah kami ucapkan buat penyanyi popular era 1980-an, Nassier Wahab, 55, apabila dianugerahkan Darjah ...

14 comments

  1. Lawa tul si makjan nie.

  2. makin berkarat rambut dia..

  3. kalu korng dok elok2 pun bahagie jer ak tngok…ish2 nak wat cmne jdh takder….

  4. Pics no 6 yg sebelah ND tu sapa yek. Memey ke atau Si lisa Surihani.

  5. Nape si lisa surihani ade kat situ ek? N the other girl nex to her. Pelik. Dorang ade related ke ngan family nih??

  6. lawonyer nora..tp apsal la laki dia ceraikan dia..bini dh cantik pn xbahgia lagi…ehh…putihnya gigi si rizal ni yer..gosok ngan arang nie…hehehe..

  7. bahagia jer ku tgk dorg nie..doakan semoga ikatan mereka terjalin semula..bg yg bniat nk take over tmpt di ND nie, hentikan laa..xkn korg xleh fhm ati n perasaan wanita kan..renung2kan..

  8. Terlalu diglamourkan anak kecil tak baik boleh datang memudaratkan anak tu membesar…ND ada penganti baru nhya….lebih kacak

  9. Semoga ada kesudahan yang baik dalam hidup Nora Danish

  10. npe ada lisa surihani kt gmba tu?

  11. sian nora danish muda2 dah jadi janda,dah la comel,cute dan dia seorang yang menarik…

  12. semoga hidup nora lebih tabah dan bahagia.
    harap nora kurangkan sikit seksi tue..
    awak kan dah jadik mak orang, jangan memalukan diri sendiri dan anak…jadilah ibu mithali…

counter statistics