Sunday , December 4 2016
Home / Dunia Artis / Koleksi gambar Norjuma bertudung (7 gambar)

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

6-julia-ziegler-kahwin-mediamalaya

Julia Ziegler Kahwin Jurutera Januari 2017 (6 Gambar)

Untung badan jadi artis. Pelakon Julia Ziegler akan menamatkan zaman bujangnya dengan bakal menikahi seorang ...

13 comments

  1. cantik yer kak juma ni..comel snggt…:)

  2. tudung yang itam tu lawa la….dh g kat fb tp xde un tudung jenis ni..pape un..cantik sangt k.juma….=)

  3. ah cantik sgt…comel jer…

  4. tak puas pandang muka juma ni la.natural beauty..lagi cantik dari fasha sandha

  5. kalo da lawa pki tudung bese pn jd lawo..ape nk eran..cehhh

  6. apa guna cantik klu hati merana?? lawa2 pon laki cari lain,

  7. ha tu btl tu fiza…tp slh dia gak kan sape srh dia tinggalkan pakwe dia coz nak kawin gan org kaya sekaya2nye…sendiri yg bt pilihan…jd terima la kesannye…

  8. org kaye bese la pasang byk..ape nk eran

  9. sstgah tdung tu dpkai dgn cra btol…sstgah x dpkai dgn cra btol.. msih nak dedah dada ke kaq pkai tdung ?? blablabla

  10. sensasi betul la..betul ke laki dye cri lain..kan dia dh cukup cntik dan jelita..cm x percaya jer

  11. apa lah korang ni..dapat dosa kering je lah mengumpat.pertama..rumah tangga dia bergolak tidak ada kena mengena dgn dia tinggal kan bf dia.benda ni ketentuan Allah..mungkin dia bt keputusan dgn amal untuk sape dia pilih.dan kalo betul laki dia bt hal itu ujian Allah untuk dia.tidak ada kena mengena muka lawa pun suami tinggal.muka xlawa pun laki ada jug buat hal…. bab tudung..mungkin dia belum ada kekuatan untuk buat perintah Allah dgn sempurna.sebagai seislam kita jadi la manusia yg tolong bg semangat..bukan la dok mengata,mengkodem..sbb tu bangsa melayu,islam menjadi mundur..

counter statistics