Wednesday , November 22 2017
Home / Dunia Artis / Koleksi Gambar Peribadi Ainul Aisyah (Pelakon Histeria)

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

Koleksi Umie Nazeera dan suami berbulan madu di Eropah (16 Gambar)

Diam-diam kini sudah 2 bulan Ummi Nazeera bergelar isteri kepada Dr. Mohd Izzar Anwari. Mereka ...

10 comments

  1. bgus2.. tarak ada watermark.. brulah sedap mata memandang

  2. ni kng jdi mcm zarina anak pontianak tu kang ..

  3. @mat rempit: haha.. tapi masih ade bukti gambar tu dicuri oleh ko la izyan.. search engine bakal mengganas.. nantikan lah =D

  4. tol tu honeyB..cam ye jerk!! erm..

  5. mediamalaya, biar je die curik. kite lawan di google, beat seo tgk. haha
    walaupun aku menyampah gak dengan izyan, termasuk ohbulan. tpi tkper, biarkan jer.

    tgk aku, tak pernah letak watermark. senang keje aku, senang keje korang nk grab gak. haha

  6. eh silap. maksud aku. aku & ohbulan menyampah ngan izyan.

  7. betul tu, aku sokong ko hafreze.. kita lihat berapa lame dia bertahan =D

  8. lawanye, especially second pic cam faezah elai.
    dlm cite histeria tk nmpk pun dia lawa camni!

  9. cute jugaklah tp bibir hitam. x sker

  10. Who's the ugly guy behind her? If that's the bf… Goodness…

counter statistics