Thursday , September 29 2016
Home / Lawak Jenaka / Koleksi Gangnam style made by Malaysian (6 video)

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

1-Artis-Sama-Tapi-MEDIAMALAYA

Super Lawak: Artis Sama Tapi Tak Serupa (7 Gambar)

Macam-macam idea peminat Malaysia ni apabila mencari pelanduk dua serupa artis kesayangan mereka. Tapi macam ...

5 comments

  1. ISH ISH ISH dah x der kerja BERFAEDAH agaknya….. KESIAN

  2. sekejap je tu havoc nye…nnt senyap la…

  3. oppa oppa………………..opah gendang stail takde ke? baru la tempatan kalau ada benda tu

  4. orang yang pakai jubah dalam video ke 5 tu tak tau malu ke……………

  5. apa benda opa gangnam style nie??mcm org bodoh jer aku tgok..o.0

counter statistics