Sunday , November 17 2019
Home / Lawak Jenaka / Koleksi Gangnam style made by Malaysian (6 video)

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

Caption Jep Sepahtu di Instagram sangat #win (1 Gambar)

Jep Sepahtu semenjak ada anak sendiri ni makin kelakar lah pulak. Tergelak2 baca caption gambar ...

5 comments

  1. ISH ISH ISH dah x der kerja BERFAEDAH agaknya….. KESIAN

  2. sekejap je tu havoc nye…nnt senyap la…

  3. oppa oppa………………..opah gendang stail takde ke? baru la tempatan kalau ada benda tu

  4. orang yang pakai jubah dalam video ke 5 tu tak tau malu ke……………

  5. apa benda opa gangnam style nie??mcm org bodoh jer aku tgok..o.0

counter statistics