Wednesday , August 31 2016
Home / Dunia Artis / Koleksi Instagram Fida Ibrahim yang comel (6 Gambar)

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

Adi-Putra-Tunai-Haji-Kedua-MEDIAMALAYA

Adi Putra mohon maaf di Instagram, bakal tunai haji tahun ini

Pelakon popular, Adi Putra melalui akaun Instagram miliknya mengambil kesempatan untuk memohon maaf atas segala ...

12 comments

  1. Leher panjang la mcm zirafah

  2. Ini semua poyo!

  3. kalaulah aku dapat isteri camni… -_-" mmg jadi menantu disayangi ni..oh fida i adore u..

  4. klu dah bertudung tu xyah la pkai baju n suar ketat2….terkinja2…..

  5. Artis murahan!

  6. alamak minah perasan ni…tak abis-abis berkhayal macm mat jenin…

  7. comel cgt2…. ~_~

  8. HATERS SUCKS!!! 😛

  9. yg last skali tu. mmg ayu sekali. klo dapat, letak kat umah je nieeeeeee

  10. ni kalau bawak blk kg terus jumpa mak ayah ni confirm setuju la..

counter statistics