BIGtheme.net http://bigtheme.net/ecommerce/opencart OpenCart Templates
Sunday , April 19 2015
Home / Dunia Artis / Koleksi Instagram Fida Ibrahim yang comel (6 Gambar)

Koleksi Instagram Fida Ibrahim yang comel (6 Gambar)

Artis apo kono eh jang berkongsi gambarnya di laman Instagram. Sweet?

Tags

About Musalman

Seorang jejaka yang dahagakan berita artis. Kacak bergaya dan disegani ramai. Lagak menghisap rokok sahaja membuktikan dia seorang yang optimis.

Check Also

4-Siti-Elizad-Berkahwin-MEDIAMALAYA

Siti Elizad, pelakon Teman Lelaki Upahan kongsi gambar nikah (6 Gambar)

Pelakon yang membintangi drama Teman Lelaki Upahan, Siti Elizad telah berkongsi dengan peminat gambar-gambar sekitar ...

12 comments

  1. Leher panjang la mcm zirafah

  2. Ini semua poyo!

  3. kalaulah aku dapat isteri camni… -_-" mmg jadi menantu disayangi ni..oh fida i adore u..

  4. klu dah bertudung tu xyah la pkai baju n suar ketat2….terkinja2…..

  5. Artis murahan!

  6. alamak minah perasan ni…tak abis-abis berkhayal macm mat jenin…

  7. comel cgt2…. ~_~

  8. HATERS SUCKS!!! :P

  9. yg last skali tu. mmg ayu sekali. klo dapat, letak kat umah je nieeeeeee

  10. ni kalau bawak blk kg terus jumpa mak ayah ni confirm setuju la..

counter statistics